تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ويکرد نسبت به برندهای ارشد می باشد. در سال 2003، رئيس يونيليور نورث امريکا اعلام نمود که تنها 200 برند از 400 برند موجود در سبد برند آنها از پشتيبانیس نظری بيند...
|
|||
|
![]() مزيت اين خواهد بود که از يک خصيصه محصول مانند ‘بی حسی’ برای پشتيبانی از يک ويژگی ذهنی همچون ‘تسکين سريع’ استفاده کند: ‘کارکرد بی حسی ما به معنی تسکين سريع است.’ گزينه ديگر رفع يک احساس منفی، همچون مدت زمان آزردگی از لحظه استعمال اکثر محصولات ضد درد تا زمان آرام شدن درد، بوسيله قدرت تسکين سريع انتيسراتب ها و سبدهای محصول و برند چگونه به بسط (و قبض) استراتژی های برند سازی کمک می کنند. يکی از ملاحظات مهم در اجرای استراتژی انبساط برند سطحی جايگيری برند است. در اصلی ترين بخش، ملاحظات سطح به سلسله مراتب برند مربوط می شود اما پرسش مطرح شده بسيار عميق تر از اين است. سطح بهينه ای که يک برند می تواند جحداکثر برسانند، مطالعه قواعد تصميم گيری به سمت تحقيق بر روی تصميمات ساده شهودی يا ‘قواعد سر انگشتی’ کشيده شده است که از سوی مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گيرند و ميان بُرهای فرآيند شناختی تصميم گيری محسوب می شوند. دلايلی ارائه شده است که برخی از اين ‘قواعد سر انگشتی’ دقيق و کارآمد هستند مانند قاا يک کالای مصرفی باشد. ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود موبایل چیست و تفاوت نسل چهارم با نسل های قبلی در چیست [ دوشنبه 24 آذر 1393 ] [ 13:40 ]
[ Eric ][ بازديد : 176 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |