|
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ علی رغم افت های اجتناب ناپذير در دوره هايی که تبليغات حضور نداشت و دوره های زمانی که نياز بود تا کسانی که تمايل مثبتی را شکل داده بودند عملا خريد کنند، گرايش يک...
|
|||
|
|
سایت، در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید.3- هرچه سایت متنوعتر باشد و محصولات بیشتری داشته باشد ، فروش بیشتر میشود:یکی از سریعترین راههای شکست در کسبوکار اینترنتی آن است که به ارائه و فروش محصولاتی بپردازیم که هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند.فروشگاههایی که به ارائه محصولات در یک حوزه مشخص میکنند شانس موفقیت بیشتری دارند.سایتهای بسیاری مشاهده میشود که به فروش محصولات مختلف از کتاب تا لباسهای ورزشی میپردازند.این روش در کسبوکارهای کوچک مناسب نیست و کار را سختتر میکند.هرچه طیف مخاطبان خود را محدودتر کنیم ، توانایی ما در ارائه خدمات اختصاصی و متمایز بیشتر میشود.در وب باید بهعنوان متخصص شناخته شویم تا فروش بیشتر شود.اگر تصمیم بگیرید که یک تلفن همراه را بهصورت اینترنتی خریداری کنید به چه سایتی مراجعه میکنید؟ سایتی که بهصورت تخصصی در زمینه تلفن همراه فعالیت میکند ، یا سایتی که در آن انواع محصولات از لباس گرفته تا موبایل فروخته میشود. مدل کسب درآمد از اینترنتقبل از پرداختن به مدل صحیح کسب درآمد از اینترنت بهتر است به چند واقعیت مهم توجه کنیم.احتمال خرید در بازدید اول تقریبا شوند. از اتفاقاتی که در مورد مشتری های شما رخ می دهد، بنویسید. ماجرا، پیچیده نیست. هر چیزی می تواند بهانه ای برای نوشتن باشد.مثلاً گاهی اوقات به هنگام ارسال پستی کالای شرکت به گیرنده، اشتباهی رخ می دهد و کالا از جای دیگری سر در می آورد و این وسط ماجراهایی رخ می دهد که خواندن آنها می تواند سرگرم کننده باشد.در این خصوص، قرار نیست از تکنیک های پیچیده داستان نویسی استفاده کنید. اتفاقاً برعکس؛ هر چه خودمانی تر بنویسید، خواننده بیشتری خواهید داشت.واقعیت دنیای تجارت آن است که مشتری ها به خود شما اهمیت نمی دهند بلکه آن نیازی که کالا یا سرویس شما می تواند از آنها برطرف سازد، برایشان مهم است. شرکت شما هر سرویس و کالایی که عرضه نماید، به هر حال مشکلی را حل می کند و نیازی را برطرف می سازد. کافی است اینها را در وب مکتوب کنید. مشتری ها از خودشان بگویند راهکار بهتری هم در این خصوص وجود دارد؛ یعنی به جای این که خودتان بخواهید داستان مشتری ها را نقل کنید، از خود مشتری ها تقاضا کنید که در این راه پیش قدم شوند. وظیفه شما این است که آنها را برای این کار سر شوق آورید و به آنها انگیزه بدهید.معمولاً هر شرکت و ترویج نمایید، سپس مشترکان خودشان به سراغ شما خواهند آمد. در وهله اول این گونه به نظر می رسد که بهترین روش برای شروع بازاریابی داخلی عبارت است از راه اندازی یک سایت و شروع به تولید محتواهای جذاب و حرفه ای. برای این که سایت تان را برای مشترکین بهینه کنید باید یک «درخواست عمل» (Call to Action) در بالای صفحه سایت قرار دهید. در این زمینه، سایت www.kunocreative.com زیبا کار کرده است: به یاد داشته باشید که وقتی برای مشترکین ایمیلی خود مطلبی می فرستید، آنها انتظار دارند که همواره مطالبی به همین کیفیت روانه Inbox آنها کنید. بنابراین وقتی ایمیل مخاطبی را دریافت کردید، سعی نکنید با ارسال انبوه پیام های تبلیغاتی و مانند آن، فرد را دلزده کنید و حتی او را به سمت حذف اشتراک از سایت تان سوق دهید. به مشترکین خود حق انتخاب بدهید یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید. خیلی کم پیش می آید که یک مخاطب به تمام انواع محتواهایی که شما تولید می کنید علاقه مند باشد، بنابراین اجازه دهید مشترکین بتوانند بر اساس موضوعات مدنظر خود بدل گردید استفاده از مطالب مختلف در سایت، باعث ارتباط افراد زیادی با سایت شما خواهد شد. سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اصلی و راهنما برای خریداران تلقی شود که این مورد به افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه و سایت شما می افزاید و در دراز مدت باعث افزایش فروش شما خواهد شد. از تولید کننده ها بخواهید شما را به عنوان فروشنده ی مورد اعتماد خود معرفی کنندبسیاری از کارخانجات و تولیدی ها، بخشی با عنوان "کجا خرید کنم" یا "فروشندگان" دارند، پس تلفن را بردارید و با تولیدکننده ی خود تماس بگیرید. قبل از تماس مطمئن شوید که سایت شما از نظر محتوا و کیفیت قابل رقابت با سایر وبسایت های لیست شده می باشد. جدا از بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، از طریق انتشار لینک تان در وب، متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگانی که از طریق این سایت ها وارد می شوند، پتانسیل بیشتری برای خرید دارند. از لیست ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنیدقانع کردن یک مشتری قدیمی برای خرید دوباره از فروشگاه شما ساده تر از جذب یک مشتری جدید است. در صورتیکه به مشتری خود خدمات خوبی ارائه داده باشید، اعتماد مشتری را جلب کرده اید
مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:33 ]
[ Eric ][ بازديد : 322 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||