close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    علی رغم افت های اجتناب ناپذير در دوره هايی که تبليغات حضور نداشت و دوره های زمانی که نياز بود تا کسانی که تمايل مثبتی را شکل داده بودند عملا خريد کنند، گرايش يک...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار مطالب
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل مطالب : 45
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل نظرات : 0

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار بازدید
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد امروز : 34 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبارديد ديروز : 0 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد هفته : 35 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد ماه : 104 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد سال : 4381 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد کلي : 14459 نفر

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وضیعت آنلاین
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    سایت، در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید.3- هرچه سایت متنوع‌تر باشد و محصولات بیشتری داشته باشد ، فروش بیشتر می‌شود:یکی از سریع‌ترین راه‌های شکست در کسب‌و‌کار اینترنتی آن است که به ارائه و فروش محصولاتی بپردازیم که هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند.فروشگاه‌هایی که به ارائه محصولات در یک حوزه مشخص می‌کنند شانس موفقیت بیشتری دارند.سایت‌های بسیاری مشاهده می‌شود که به فروش محصولات مختلف از کتاب تا لباس‌های ورزشی می‌پردازند.این روش در کسب‌و‌کارهای کوچک مناسب نیست و کار را سخت‌تر می‌کند.هرچه طیف مخاطبان خود را محدود‌تر کنیم ، توانایی ما در ارائه خدمات اختصاصی و متمایز بیشتر می‌شود.در وب باید به‌عنوان متخصص شناخته شویم تا فروش بیشتر شود.اگر تصمیم بگیرید که یک تلفن همراه را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید به چه سایتی مراجعه می‌کنید؟ سایتی که به‌صورت تخصصی در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌کند ، یا سایتی که در آن انواع محصولات از لباس گرفته تا موبایل فروخته می‌شود. مدل کسب درآمد از اینترنتقبل از پرداختن به مدل صحیح کسب درآمد از اینترنت بهتر است به چند واقعیت مهم توجه کنیم.احتمال خرید در بازدید اول تقریبا شوند. از اتفاقاتی که در مورد مشتری های شما رخ می دهد، بنویسید. ماجرا، پیچیده نیست. هر چیزی می تواند بهانه ای برای نوشتن باشد.مثلاً گاهی اوقات به هنگام ارسال پستی کالای شرکت به گیرنده، اشتباهی رخ می دهد و کالا از جای دیگری سر در می آورد و این وسط ماجراهایی رخ می دهد که خواندن آنها می تواند سرگرم کننده باشد.در این خصوص، قرار نیست از تکنیک های پیچیده داستان نویسی استفاده کنید. اتفاقاً برعکس؛ هر چه خودمانی تر بنویسید، خواننده بیشتری خواهید داشت.واقعیت دنیای تجارت آن است که مشتری ها به خود شما اهمیت نمی دهند بلکه آن نیازی که کالا یا سرویس شما می تواند از آنها برطرف سازد، برایشان مهم است. شرکت شما هر سرویس و کالایی که عرضه نماید، به هر حال مشکلی را حل می کند و نیازی را برطرف می سازد. کافی است اینها را در وب مکتوب کنید. مشتری ها از خودشان بگویند راهکار بهتری هم در این خصوص وجود دارد؛ یعنی به جای این که خودتان بخواهید داستان مشتری ها را نقل کنید، از خود مشتری ها تقاضا کنید که در این راه پیش قدم شوند. وظیفه شما این است که آنها را برای این کار سر شوق آورید و به آنها انگیزه بدهید.معمولاً هر شرکت و ترویج نمایید، سپس مشترکان خودشان به سراغ شما خواهند آمد. در وهله اول این گونه به نظر می رسد که بهترین روش برای شروع بازاریابی داخلی عبارت است از راه اندازی یک سایت و شروع به تولید محتواهای جذاب و حرفه ای. برای این که سایت تان را برای مشترکین بهینه کنید باید یک «درخواست عمل» (Call to Action) در بالای صفحه سایت قرار دهید. در این زمینه، سایت www.kunocreative.com زیبا کار کرده است: به یاد داشته باشید که وقتی برای مشترکین ایمیلی خود مطلبی می فرستید، آنها انتظار دارند که همواره مطالبی به همین کیفیت روانه Inbox آنها کنید. بنابراین وقتی ایمیل مخاطبی را دریافت کردید، سعی نکنید با ارسال انبوه پیام های تبلیغاتی و مانند آن، فرد را دلزده کنید و حتی او را به سمت حذف اشتراک از سایت تان سوق دهید. به مشترکین خود حق انتخاب بدهید یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید. خیلی کم پیش می آید که یک مخاطب به تمام انواع محتواهایی که شما تولید می کنید علاقه مند باشد، بنابراین اجازه دهید مشترکین بتوانند بر اساس موضوعات مدنظر خود بدل گردید استفاده از مطالب مختلف در سایت، باعث ارتباط افراد زیادی با سایت شما خواهد شد. سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اصلی و راهنما برای خریداران تلقی شود که این مورد به افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه و سایت شما می افزاید و در دراز مدت باعث افزایش فروش شما خواهد شد. از تولید کننده ها بخواهید شما را به عنوان فروشنده ی مورد اعتماد خود معرفی کنندبسیاری از کارخانجات و تولیدی ها، بخشی با عنوان "کجا خرید کنم" یا "فروشندگان" دارند، پس تلفن را بردارید و با تولیدکننده ی خود تماس بگیرید. قبل از تماس مطمئن شوید که سایت شما از نظر محتوا و کیفیت قابل رقابت با سایر وبسایت های لیست شده می باشد. جدا از بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، از طریق انتشار لینک تان در وب، متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگانی که از طریق این سایت ها وارد می شوند، پتانسیل بیشتری برای خرید دارند. از لیست ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنیدقانع کردن یک مشتری قدیمی برای خرید دوباره از فروشگاه شما ساده تر از جذب یک مشتری جدید است. در صورتیکه به مشتری خود خدمات خوبی ارائه داده باشید، اعتماد مشتری را جلب کرده اید تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا
    [ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:33 ] [ Eric ][ بازديد : 322 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو