close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    اين افزايش در محبوبيت برند عملکرد مواجهه محض بود. صرفا به اين دليل که چيزی تبيلغ می شد، مخاطب هدف احساس می کرد برند از محبوبيت بيشتری برخوردار است حتی با اينکه ...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار مطالب
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل مطالب : 45
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل نظرات : 0

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار بازدید
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد امروز : 70 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبارديد ديروز : 0 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد هفته : 71 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد ماه : 140 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد سال : 4417 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد کلي : 14495 نفر

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وضیعت آنلاین
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    نخواهید بود با پنهان کاری و تزویر، خودتان را متمایز کنید. مصرف کنندگان شکاک هستند. آن‌ها این‌گونه فکر می‌کنند: که آقای تبلیغات‌چی راست می‌گویی، ثابت کن! شما باید بتوانید بحث خود را ثابت نموده و آن را مورد حمایت قرار دهید. نه این‌که کاملاً در محضر دادگاه حاضر شده باشید، بیشتر شبیه این است که در دادگاه افکار عمومی حضور پیدا کرده‌اید. گام چهارم: موارد تفاوت خود را به دیگران اطلاع دهیدهمان‌گونه که نمی‌توان نور را در زیر یک سبد نگه داشت، موارد تفاوت یک فراورده را نیز نمی‌توان مخفی نگه داشت.اگر یک فراورده متمایز ساخته‌اید، دنیا به صورت خودکار به سراغ شما نخواهد آمد. فراورده‌های برتر لزوماً برنده نمی‌شوند، بلکه این برداشت‌ها و تلقی‌های برتر هستند که برنده می‌شوند. اگر به نوعی به حقیقت کمک نشود، هیچ‌گاه آشکار نخواهد شد. جنبه‌های مختلف ارتباطات شما باید منعکس کننده‌ی تفاوت‌هایتان باشد. حرف آخراطلاع رسانی در مورد تمایز شما نباید به افراط کشیده شود. یک ایده متمایزکننده‌ی واقعی در حقیقت یک ابزار انگیزشی واقعی هم هست.انگیزه‌ی واقعی با سلاحی به نام ایده متمایز کننده آغاز می‌شود. آن‌گاه شما كرده اند، قرار مي دهند. لذا هنگامي كه كاربر كلمه خاصي را در فرم جستجوي اين پايگاهها وارد مي كند نتايجي كه براي او آورده مي شود براساس بانك اطلاعاتي است كه اين پايگاه آن را ايجاد كرده است و نه براساس جستجوي خودكار در اينترنت. اين پايگاهها نيز همانند دسته اول، به دارندگان پايگاههاي اينترنتي اين امكان را مي دهند تا مشخصات پايگاه خود را به بانك اطلاعاتي آنها اضافه كنند، البته با اين تفاوت كه اين دسته از موتورهاي جستجو قبل از اضافه كردن ، پايگاه اينترنتي را ارزيابي كرده و درصورت تاييد، آن را به بانك اطلاعاتي خود اضافه مي كنند. لـــــذا مدت زماني كه طول مي كشد تا مشخصات يك پايگاه به اين موتورها اضافه شود ممكن است حتي تا چند ماه طول بكشد. ياهو همچنين داراي يك بانك اطلاعاتي پيشرفته هست كه براي اضافه كردن پايگاههاي اينترنتي به آن مبالغي را از صاحبان اين پايگاهها اخذ مي کند. اگر قصد شروع تجارت جدیدی را در اینترنت دارید و صاحب وب سایت هستید، وب سایت شما یکی از بهترین ابزار جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به حساب می آید فراموش نکنید که اگر وب سایت شما اعتبار کمی داشته باشد یا به صورت یک سایت ديگر عواملیرا که چنانچه مورد بحث قرار بگيرند می توانند به همان اندازه يا بيشتر سهم تعيين کننده داشته باشند، جدا سازی و حذف کنيم.توزيع: تمامی برندهای اصلی اين بازار (اندرکس، کلينکس، مارک های شخصی) از توزيع نسبتا جهانی برخوردارند و اندرکس پُر فروش ترين برندهای اين بازار است.پيشبرد فروش: پيشبرد فروش اندرکس را می توان به مواردی که به مصرف کننده ارزش بيشتری عرضه می کنند (حجم بيشتر، تخفيف و غيره) و مواردی که به وفاداری پاداش می دهند (جمع آوری کوپن های خريد سگ اسباب بازی و غيره) تقسيم نمود. واضح است که عملکرد قدرتمند برند در اين دوره احتمالا به واسطه پيشبردهای فروش ناشی از ارائه ارزش نبوده است.کيفيت محصول: بدون شک کيفيت محصول نقش اساسی در موفقيت اندرکس داشته است. در هر حال، به منظور جداسازی تاثير تبليغات، لازم است نشان دهيم درحاليکه کيفيت واقعی دارای اهميت می باشد، برداشت مصرف کنندگان از کيفيت اندرکس فراتر از واقعيت است.بسته بندی: صرف ترجيح نمی توانست دليل عملکرد برجسته برند از 1972 به اين طرف باشد. بعلاوه در يک آزمايش جديد، در پاسخ به اينکه مردم چه چيز خاصی را در مورد اندرکس دوست داشتند، یک شرکت خاص لذت می برید سعی کنید که با آن شرکت تماس گرفته و به آنها پیشنهاد نوشتن یک مقاله و معرفی نامه در مورد محصولشان را بدهید. در صورت تایید آنها، متن شما در سایتشان قرار می گیرد که طبیعتا لینکی از سایت تان نیز در آن متن قرار خواهد گرفت. بهتر است تنها در مورد محصولاتی مقاله بنویسید که واقعا از استفاده از آنها لذت می برید. در صورت ضعیف بودن محصول و یا شرکت (حتی با وجود رنکینگ بالا) ، به اعتبار شرکت شما نیز لطمه وارد می شود. قانون اول بازاریابی را به خاطر داشته باشید : هیچ کس به تجارت شما اهمیتی نمی دهد سئوی سایت خود را بهبود ببخشید لینک دهی در سایت تنها زمانی موثر خواهد بود که رنکینگ سایت شما با توجه به کلیدواژه و محتوای فروشگاه و سایت شما بالا برود. زمانی را برای تحقیق روی این کلیدواژه ها و عبارت های مورد جستجو در دنیای وب صرف کنید. پس از انجام این کار، جذب لینک برای سایت تان را توجه با این مورد انجام دهید. در صورتی که در ابتدای مسیر زمان زیادی را صرف این کار کنید، در درازمدت نتیجه ی بسیار مطلوبی عابد شما خواهد شد. با انتشار مطالب مختلف در فروشگاه اینترنتی تان، به مرجعی در حرفه تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا
    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:01 ] [ Eric ][ بازديد : 285 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو