تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
موفقیت ظاهر می شود ولی نکته اینجاست که شما باید محتواهای خود را منتشر و به عبارتی تبلیغ کنید. اگر این کار را انجام ندهید، همین محتواهای خوب هم پس از چندی خوانند...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار مطالب
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل مطالب : 45
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل نظرات : 0

تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار بازدید
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد امروز : 26 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبارديد ديروز : 29 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد هفته : 95 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد ماه : 178 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد سال : 2140 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد کلي : 12218 نفر

تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وضیعت آنلاین
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگافراد آنلاین : 4 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
با صدوربیانیه ای رسمی گفت: ما آرزو داشتیم این وضعیت اتفاق نمی افتاد... پیمانکار ما از مهمان عذرخواهی کرده است و شخص خاطی را به دلیل نقض حریم خصوصی مهمان خود، تنبیه کرده است. در ظاهر، بیانیه خوب و قابل قبولی است: یک دلیل موجه برای اخراج یک نفر؛ یعنی پیشخدمتی که با پست کردن یک دست نوشته، به روشنی قانون شرکت را زیر پا گذاشته است. 6. شرکت شما به یک خط مشی روشن در خصوص نحوه تعامل با رسانه های اجتماعی نیاز دارد؛ البته ناگفته نماند تدوین چنین سیاست هایی کار ساده ای نیست. شما نمی توانید پرسنل تحت امر خود را از صحبت کردن با یکدیگر درباره اوضاع کاری منع کنید (صحبت کردن، پست گذاشتن برای یکدیگر در فیس بوک را نیز شامل می شود). همچنین قادر نیستید مردم را از گپ زدن – به عنوان مثال - درباره خدمات رستوان شما و انعامی که به کارکنان آنجا می دهند، باز دارید ولی می توانید سیاست روشنی که به ممنوع بودن انتشار اطلاعات مشتریان دلالت دارد، اتخاذ کنید و آن را برای همه کارمندان خود لازم الاجرا تلقی نمایید. 7. هر کس به هر حال ایده ای دارد و نظری. چه بسا ایده و صدای کارمندان دون پایه شما رساتر از سخنگوی رسمی شرکت عرضه می کنید، در واقع مشکلی را از خریدار حل کند و یا او را به خواسته ای از خواسته هایش برساند، کار شما عالی است. در واقع چنین فضایی، یک مکان مناسب برای آغاز گفتگوهای دوجانبه است. همانطور که می بینید این موضوع ربطی به خود بازاریاب ها ندارد. با این حال چنین مپندارید که همه به آنچه که شما عرضه می کنید، نیاز دارند. امروزه ابزارهای آنلاین مفیدی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید دایره مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را به گونه ای هدفمند محدود کنید؛ از جمله HubSpot و FanBridge. 2. فقدان اصالت گویی برخی بازاریاب ها مجبورند به تبلیغ محصولات و سرویس های تقلبی - و یا لااقل نه چندان سودمند - روی آورند. این بخش تلخ ماجراست. چند گام به عقب برگردید و کیفیت محصول، سرویس و مدل تجاری خود را ارتقاء دهید. ضمناً از دروغ گفتن به دیگران دست بردارید. باشد که با این کار نفرت مردم از ما کمتر شود. امروزه نه تنها در کالاها می توان نمونه های جعلی و غیرواقعی یافت، بلکه پای این قضیه به اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز کشیده شده است. برخی افراد برای نشان دادن محبوبت خود در فیس بوک و توییتر به استفاده از «هواداران صاحب وب‌سایت هستید و با اینترنت سروکار دارید حتما این سایت را می‌شناسید.این سایت رتبه شما را از لحاظ ترافیک در تمامی سایت‌‌های جهان و ایران مشخص می‌کند.با تایپ نام وب‌سایت خود در سایت آلکسا می‌توانید اطلاعات تقریبی از وضعیت فعلی خود به‌دست آورید. یکی از معیارهای مهمی که نمایش داده می‌شود، درصد خروج سایت است.بنابرین سایت‌های موفق در هر سایت پربیننده تبلیغ نمی‌کنند ، بلکه فقط در سایت‌هایی تبلیغ می‌کنند که نوع مخاطب آن به زمینه کاری سایت بسیار نزدیک باشد.فرض کنید بسته آموزشی را برای نمایندگان بیمه تهیه کرده‌اید.آیا فکر می‌کنید که از سایت پرمخاطبی که 100 هزار بازدیدکننده در روز دارد پاسخ بهتری دریافت می‌کنید یا سایتی که مخصوص نمایندگان بیمه است و فقط 1000 بیننده در روز دارد. احتمالا گزینه دوم مناسب‌تر است.بنابراین بهتر است که برای تبلیغات به سایت‌های پربیننده عمومی مراجعه نکنیم ، بهترین گزینه برای شما یافتن سایت های مرتبط با زمینه های کاری شما.روشی دیگر ایجاد ترافیک موثر، استفاده از سئو است. SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که به‌ کمک آن می‌توانید در جستجوهای مرتبط با نیازی به یک کامپیوتر تبلت مانند نیست، چرا که حس می‌کردند هیچ خلایی بین لپ‌تاپ و موبایل‌های هوشمند وجود ندارد. ولی استیو جابز این عقیده را نداشت.3 میلیون دستگاه آی‌پد در 80 روز اول به فروش رفت. در همین الان که شما مشغول خواندن این مقاله هستید تقریبا 10 میلیون دستگاه آی‌ پد فروخته شده است و کماکان این دستگاه برای شرکت اپل درآمدزایی می‌کند. به وضوح دیده می‌شود که تقاضای بسیار زیادی به آی‌ پد در بازار وجود دارد.امروزه تمام شرکت‌های تکنولوژی به دنبال عرضه محصولی هستند که بتواند با آی‌ پد مقابله کند. در نتیجه به وضوح دیده می‌شود که بازار برای یک چنین محصولی کاملا وجود دارد. استیو جابز در این مورد کاملا درست پیش‌ بینی کرده بود. تعداد کافی مشتری به اندازه‌ی کافی به آی‌ پد اهمیت می‌دهند.حال یک اشتباه!!«اشتباهی که برای شرکت مک‌ دونالد به قیمت 300 میلیون دلار تمام شد»در سال 1996 میلادی تیم تحقیقاتی شرکت مک‌ دونالد متوجه شد که جمعیت افراد بالغ جامعه به شدت در حال افزایش است. بنابراین از این فرصت استفاده کرد و همبرگر مخصوص خود را با نام آرچدلوکس که برای ذائقه‌ی افراد بالغ تهیه شده بود به بازار تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا
[ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 5:59 ] [ Eric ][ بازديد : 145 ]
آخرين مطالب ارسالي
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو