close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 14 نفر
    بارديد ديروز : 48 نفر
    بازديد هفته : 64 نفر
    بازديد ماه : 15 نفر
    بازديد سال : 2018 نفر
    بازديد کلي : 8807 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 6 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    حالیکه مدل B2C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.بازاریابی اینترنتی با مدل B2C آغاز شد و به تدریج مدل B2B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت.P2P: peer-to-peer: مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P2P نامیده می شود ، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند.سایت Kazaa یک نمونه از P2P است که بر مبنای به اشتراک گذاردن انواع فایل ها از جمله فایل های موسیقی ، فیلم، متن و غیره توسط کاربران ، راه اندازی شده است.بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی دارد، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است ، مانند سایت www.priceline.com در این حالت، مشتریان محدوده قیمت و بودجه ای را که می خواهند صرف کنند، مشخص می کنند و سپس از میان اجناس موجود در آن محدوده ، کالایشان را انتخاب می کنند.شکل دیگر، جستجو به منظور یافتن ارزانترین قیمت است ، مانند سایت www.hotwire.com در این سایت کاربران به دنبال کمترین قیمت برای کالای مورد نظر خود هستند.آخرین روش “حراج آنلاین” است، مانند سایت www.ebay.com ، که خریداران بر روی اجناس موجود قیمت های پیشنهادی خود را می ما بر مبنای اخلاقیات است و در زمان دیگر اخلاقیات از تصمیمات شخصی ما تبعیت می کند. به این معنی که اگر کاری برای ما خوب باشد، پس پسندیده است. برخی از مسائل در بازارهای تجاریاگر چه ما خواهان صداقت و سادگی در معاملات هستیم، ولی هنوز در همه‌ی جوانب به این خواسته‌ی خود نرسیده‌ایم. افراد در جامعه‌ی ما سعی می‌کنند جهت رفع مشکلات خود راه‌حل‌هایی را ارائه دهند.1- اخلاق تربیتی اصلاحی‌) را آموزش می‌دهند:با نگاهی به دانشگا‌ه‌ها متوجه خواهیم شد وقتی دانشجویان قادر به حل مسائل ساده‌ی جبر نیستند باید آن‌ها را به کلاس‌های تقویتی ریاضی فرستاد.شرکت‌ها، همانند دانشگاه‌ها، کارمندان خود را مجبور به یاد‌گیری اخلاق تربیتی (‌اصلاحی) می‌کنند. شرکت‌ها بنگاه‌های کرایه‌ ای هستند که کلاس‌های اخلاقی و مشاوره‌ای را برای ارتقای سطح رفتاری کارمندان خود برگزار می‌کنند.این امر سودمند نخواهد بود. از همه بدتر، اینگونه شرکت ها به اخلاق در کسب وکار و تجارت بها نمی‌دهند بلکه به هدف شان از برگزاری کلاس‌های فوق، فرار از مجازات است. شرکت‌هایی که برنامه‌های اخلاقی دارند اگر محکوم به انجام کارهای خلاف شوند در جرایم آن‌ها تخفیف هستند. نمی‌توانید آن‌ها را برای افرادی هدر دهید که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از شما خرید کنند.مشتری احتمالی مناسب ویژگی‌هایی دارد که می‌توان آن‌ها را اینگونه طبقه‌بندی کرد:زمان‌بندی: مشتری احتمالی نیازی واقعی دارد که توسط محصولات و خدمات شما برآورده می‌شود و هم‌اکنون این نیاز وجود دارد.مشکل: مشتری احتمالی مشکلی شفاف و مشخص دارد که محصول و خدمت شما آن‌را حل می‌کند.ارزش: مشتری احتمالی هدف مشخصی دارد که با کمک محصولات و خدمات شما با هزینه‌ای بسیار کمتر از ارزش خود هدف ، می‌تواند به آن دست یابد.درد: مشتری ناراضی است و یا ناخرسندی‌هایی‌ دارد که برطرف کردن آن‌ها از عهده محصولات و خدمات شما ساخته است.نتیجه مشتری احتمالی نیازی دارد و یا می‌خواهد به نتایج مشخصی دست یابد و محصولات و خدمات شما باعث می‌شود که سریع‌تر، بهتر و ارزان‌تر به آن نتیجه دست یابد و بدون استفاده از این محصولات و خدمات چنین امکانی برایش میسر نمی‌شد.شفافیت مهم‌ترین عامل در هر شرایطی است.هم شما و هم مشتری احتمالی باید به وضوح بدانید که چه نیاز، مشکل، هدف ، نتیجه یا دردی وجود دارد و چرا محصول یا خدمت شما روشی مقرون‌به صرفه برای آورد. در این فرآیند، اندازه شرکت شما، تعداد کارمندان آن و حتی موفقیت فعلی آن، چندان اهمیتی ندارد. خاتمه در پایان ذکر چند نکته بد نیست:به فرض که شما بهترین داستان سرای جهان هستید. اگر حکایات خود را در اختیار مخاطبان خویش قرار ندهید، انتظار چه معجزه ای دارید؟! شما که قصد ندارید فقط برای دل خودتان قلمفرسایی کنید. درست است؟از آن طرف، اگر مخاطبان نامرتبطی بیایند و داستان های شما را بخوانند و بشنوند، بهترین داستان ها هم ثمری نخواهد داشت. هر چیز به جای خودش نکوست.خبر خوش این است که داستان سرایی در وب، نسبت به شیوه های قدیمی این کار در رسانه های سنتی، ارزان تر و با ریسک کمتر است.بنابراین اگر داستانی که امروز بر سایت شرکت خود گذاشته اید، خیلی نظر افراد را به خود جلب نکرد، نگران و دلسرد نشوید. می توانید فردا یکی دیگر را امتحان کنید. کافی است به گونه ای هوشمندانه، کلید این کار را بزنید. هنوز که هنوز است، تعداد زیادی از مدیران، نسبت به مزایای فضای آنلاین بی اطلاعند و بدتر آنکه زیر بار یادگیری هم نمی روند. در این مقاله به 8 سوال بازاریابی آنلاین که مدیران کمتر می پرسند پاسخ داده ام.امروزه استفاده

    زیر قابلمه ای Hotman
    [ چهارشنبه 11 شهريور 1394 ] [ 0:17 ] [ Eric ][ بازديد : 105 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو