close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 3 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 4 نفر
    بازديد ماه : 87 نفر
    بازديد سال : 704 نفر
    بازديد کلي : 7493 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    لزوم باشد.شرکت های ارائه کننده خدمات وب سرویس ، نیاز به استخدام نیروی کمتری دارند تا شرکت های وب اپلیکیشن. چرا که پشتیبانی ، صرفا برای یک سایت انجام می شود و نه نرم افزارهای تحت وب متعدد. معمولا نیروهای سربار ، از قبیل منشی ، حسابدار و ... نیز ، در وب سرویس ها نیاز نیستند. چرا که عمدتا تراکنش های مالی ، اینترنتی بوده و حسابداری اندک آن نیز ، به صورت سیستماتیک و درون نرم افزار انجام می شود. با عنایت به اینکه در وب سرویس ها ، پرزنت نرم افزار لزومی ندارد ، بنابراین برگزاری جلسه حضوری با مشتری بسیار کم رنگ تر از وب اپلیکیشن است. این خود برای برنامه نویسان شهرستانی یک مزیت آشکار محسوب می شود. چرا که می توانند با برنامه نویسی یک وب سرویس قدرتمند ، بدون نیاز به پرداخت هزینه های سرسام آور زندگی در تهران ، مشتریان زیادی را از پایتخت و سایر شهرهای بزرگ کشور جذب کرده و درآمد کسب کنند. از سوی دیگر ، عدم نیاز به مواجهه با مشتری ، برای برنامه نویسانی که قدرت بازاریابی و فروش بالایی ندارند و نمی توانند به خوبی مشتری را توجیه کنند ، یک مزیت مهم محسوب می شود. در واقع در وب سرویس ، قدرت فنی تیم بر اساس آنها عملکرد نسبی گزينه های رقابتی با يکديگر مقايسه می شوند. قاعده تصميم گيری استراتژی ای است که مصرف کننده از آن جهت بررسی اطلاعات قابل دسترس و رسيدن به يک انتخاب استفاده می کند. با اين حال، مصرف کنندگان برخی از خصيصه های ملموس را بعنوان نشانه ها يا علائم جايگزين خصيصه های ناملموس تر بکار می گيرند. قيمت و نام برند، بويژه، اغلب بعنوان نشانه های جايگزين کيفيت بکار می روند و به نظر می رسد اين يک فرهنگ جهانی باشد (دوار و پارکر9، 1994). قواعد تصميم گيری را می توان به دسته بندی جبرانی و غير جبرانی تقسيم بندی کرد. قواعد جبرانی اجازه می دهند عملکرد ضعيف يکی از خصيصه ها با عملکرد خوب خصيصه ديگر جبران شود درحاليکه قواعد تصميم گيری غير جبرانی استراتژی های ساده تری هستند که بواسطه آنها مصرف کنندگان يک استاندارد واحد را بکار می گيرد و گزينه هايی را که با آن مطابقت ندارند حذف می کند. اين قواعد از طريق تجربه بهبود می يابند و در حافظه ثبت می شوند و به هنگام لزوم قابل فراخوانی هستند؛ در ساير اوقات، ممکن است مصرف کنندگان در طی مسير با استفاده از بخشی از قواعد موجود در حافظه خود قواعد جديدی را برای آنها مشکل محسوب نمی شود. شما می توانید برای شرکت، برند یا محصولی خاص یک صفحه در فیس بوک بسازید. همین طور شما می توانید برای هنرمندان، گروه های موسیقی،‌ اشخاص معروف نیز صفحه ساخته و یا اینکه از صفحات برای ارتقای یک هدف مشترک استفاده کنید. تنها کار لازم انتخاب صفحه ای برای تجارت و نام نهادن آن است. قدم بعدی در ساختن صفحه ، پر کردن بخشی است که از شما سوال می کند که صفحه نماینده، فرد، تجارت، یا برند است. بعد از انتخاب نوع صفحه با فشار دادن بخش "Create Official Page(صفحه رسمی بساز)" با موفقیت صفحه خود را فعال کرده اید.بعد از ساختن صفحه باید آن را سازمان دهی و تنظیم کنید. شما می توانید لوگو یا عکس را صفحه قرار داده و اطلاعات پایه در مورد تجارت، محصول، یا برندی که می خواهید ارتقا دهید را در سایت وارد کنید. در این زمان شما باید کاری کنید که سایر کاربران فیس صفحه شما را "لایک" کرده و برای خود مخاطب جمع کنید. در واقعیکی از فواید اصلی داشتن صفحه فیس بوک این است که شما می توانید بدون ارائه اطلاعات اضافی و غیر ضروری با کاربران فیس بوک تماس برقرار دهید. شما می توانید از برنامه ها و به این سوال پاسخ مثبت می دهند، پرسیده شود که «شهرت ناشی از کارهای زشت و خلاف قانون چی؟» آیا آن را هم تایید می کنند؟ دوره حاضر عصر رسانه های اجتماعی است و اکنون قواعد زندگی انسان ها و مراودات آنها با یکدیگر، تا حدود زیادی دستخوش تغییر و تحول شده است. شرکت ها باید مراقب باشند که مبادا از ناحیه شبکه های اجتماعی ضربات سهمگینی به اعتبار و حیثیت آنها وارد شود؛ مشابه همان داستان تلخی که اوایل سال جاری برای رستوران های زنجیره ای اپل بی (Applebee) رخ داد. خلاصه ماجرا به این شرح است: 1. یکی از مشتریان اپل بی در دست نوشته ای کنایه آمیز، به پیشخدمت رستوران گفت انعامش را از خدا بگیرد. وی هیچ پاداشی به خدمتکار نداد. 2. پیشخدمت مزبور تصویری از این نوشته را که حاوی امضای مشتری بود، اسکن کرد و آن را در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) منتشر نمود. 3. کاربران ردیت به این موضوع واکنش نشان دادند و به شدت از پیشخدمت مزبور حمایت کردند. 4. اپل بی این پیشخدمت را اخراج کرد. 5. این موضوع منجر به بروز یک جنجال تمام عیار در رسانه های اجتماعی شد و به اعتبار و حیثیت اپل بی خدشه وارد نمود. ممکن است شرکت شما هیچ حسابی در

    برند های مهم دنیا
    [ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 16:56 ] [ Eric ][ بازديد : 130 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو