تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ |
|||
|
![]() گرافيك، صرفا در خدمت دستيابي به ايده، پيام و مفاهيم خلق شده قرار مي گيرد بطوريكه در صورت اجراي ضعيف آگهي، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت می شود، اما او را به افسوس واداشته كه چرا چنين پيام زيبايي با چنين ضعفي بيان شده است. آگهي ديده محوردر اين روش، تاكيد آگهي دهنده بيشتر بر تاثير روي احساسات مخاطب و در نتيجه اجراي آگهي است که از طریق بصری به مخاطب منتقل می شود. كيفيت تصوير و توانايي بالاي طراحي آگهي، حرف اول را مي زند و دقيقا همين كيفيت است كه مخاطب را مجذوب مي كند. تماشاي تصاوير مختلف، كمك زيادي به رسيدن به ايده هايي در اين قالب مي كند. اكثر آگهي هايي كه طراح و گرافيست آن، خود مدير خلاقيت نيز بوده، از اين تكنيك پيروي مي كند. تصوير استفاده شده در آگهي بواسطه كيفيت ويژهاي كه دارد، مخاطب را به هيجان مي آورد كه ناشي از قدرت برند و يا لااقل «قدرت نمايي» است و اين هيجان باعث ماندگاري در ذهن مي شود. اگرچه گاهي تصاوير بكار رفته در آگهي هاي خلق شده چنان تاثيرگذار است كه مخاطب نام برند و هدف او را فراموش مي كند و فقط جذابيت تصوير را به ذهن مي سپارد. ايده و ديده محوردر هر چيز ميانه روي هستند. نمیتوانید آنها را برای افرادی هدر دهید که نمیتوانند یا نمیخواهند از شما خرید کنند.مشتری احتمالی مناسب ویژگیهایی دارد که میتوان آنها را اینگونه طبقهبندی کرد:زمانبندی: مشتری احتمالی نیازی واقعی دارد که توسط محصولات و خدمات شما برآورده میشود و هماکنون این نیاز وجود دارد.مشکل: مشتری احتمالی مشکلی شفاف و مشخص دارد که محصول و خدمت شما آنرا حل میکند.ارزش: مشتری احتمالی هدف مشخصی دارد که با کمک محصولات و خدمات شما با هزینهای بسیار کمتر از ارزش خود هدف ، میتواند به آن دست یابد.درد: مشتری ناراضی است و یا ناخرسندیهایی دارد که برطرف کردن آنها از عهده محصولات و خدمات شما ساخته است.نتیجه مشتری احتمالی نیازی دارد و یا میخواهد به نتایج مشخصی دست یابد و محصولات و خدمات شما باعث میشود که سریعتر، بهتر و ارزانتر به آن نتیجه دست یابد و بدون استفاده از این محصولات و خدمات چنین امکانی برایش میسر نمیشد.شفافیت مهمترین عامل در هر شرایطی است.هم شما و هم مشتری احتمالی باید به وضوح بدانید که چه نیاز، مشکل، هدف ، نتیجه یا دردی وجود دارد و چرا محصول یا خدمت شما روشی مقرونبه صرفه برای طراحی وب سایت را ، از نگاه درآمدزایی و ابعاد ایشان و میزان رقابت موجود در بازار ، بررسی کنیم به هر حال ، درآمدزایی دو دسته وب اپلیکیشن و وب سرویس ، تفاوت های بزرگی دارد. شرکت های فروشنده وب اپلیکیشن ، حاشیه سود مطمئن تری دارند ، چرا که مشتریان شان مشخص بوده و گستره وسیعی از سازمان ها و شرکت هایی را شامل می شود که به هر نحوی ، نیاز به این نرم افزار دارند. اساسا اندیشیدن به نرم افزاری که شرکت ها و سازمان های دولتی زیادی مشتری آن خواهند بود ، کار چندان سختی نیست! اما ارائه خدماتی که سازمان ها و شرکت های مختلفی حاضر شوند برای آن مبلغی را پرداخت کنند ، نیاز به نوآوری داشته و به نسبت سخت تر و پیچیده تر بوده و با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد. از سوی دیگر ، در اکثر سازمان ها و شرکت ها ، توجیه مدیران سنتی ، برای پرداخت وجه خرید یک نرم افزار آماده ، بسیار آسان تر از توضیح ایشان ، برای استفاده از یک وب سرویس خواهد بود. ضمن اینکه سازمان های دولتی ، که عمده پول در گردش کشور را در اختیار دارند ، ترجیح می دهند ، به دیگر شرکت ها و سازمان ها وابسته نبوده و همه چیز ، منجمله نرم افزارهای مورد نیاز همچنین گوگل به شما طرح تخفیفی ارائه خواهد داد و هزینه هر کلیک شما پایین خواهد آمد.• رتبه شما در بین تبلیغات با هزینه های پایینتر به نسبت رقبا ؛ بالاتر خواهد بود.در کل زمانی که شما دارای Quality Score خوبی باشید می توانید با کمتر کردن هزینه های تبلیغات خود , سود بیشتری را نیز کسب کنید .quality-scoreدر تبلیغات در گوگلquality-scoreدر تبلیغات در گوگلخیلی از کارشناسان ، سیستم تبلیغاتی گوگل را همانند یک بازی کامپیوتری می دانند . چرا ؟به دلیل اینکه باید برای موفقیت در این سیستم Level های گوناگونی را از پیش رو بردارید تا به اهداف خود برسید . و همچنین برای موفقیت از هر Level باید کارهای خاصی را انجام دهید .تبلیغات در گوگل همانند بازی کامپیوتریتبلیغات در گوگل همانند بازی کامپیوتریبه شما هم پیشنهاد می کنیم که این چک لیست ما را همانند یک برگ برنده برای این بازی در نظر بگیرد .از اینجا بهینه سازی تبلیغات در گوگل را شروع کنید :۱) در ابتدا دسته بندی های تبلیغات خود را مشخص کنید و یک فایل ورد آن ها را ذخیره کنید و به صورت برنامه ریزی شده پیش بروید . کمپین تبلیغاتی خود را باید سازماندهی کنید . با ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا [ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:34 ]
[ Eric ][ بازديد : 193 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |