تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
گذاشتن خدمات و محصولات شما برای آنها مشکل محسوب نمی شود. شما می توانید برای شرکت، برند یا محصولی خاص یک صفحه در فیس بوک بسازید. همین طور شما می توانید برای هنرم...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار مطالب
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل مطالب : 45
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل نظرات : 0

تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار بازدید
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد امروز : 11 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبارديد ديروز : 29 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد هفته : 80 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد ماه : 163 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد سال : 2125 نفر
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد کلي : 12203 نفر

تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وضیعت آنلاین
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگافراد آنلاین : 4 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
سازد. به نظر می رسد بازاریاب ها که مسئول معرفی محصولات خود یا دیگران هستند، امروزه شدیداً مورد حمله قرار گرفته اند. چرا همه از بازاریاب ها متنفرند؟ ما به عنوان بازاریاب باید مسئولیت کار را گردن بگیریم.همانطور که ما با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانیم یک ارتباط شخصی و خصوصی با هر کاربر دیگری برقرار سازیم، بازاریاب ها نیز توانسته اند روش هایی برای استفاده از این محیط های رابطه ای در راستای پیشبرد اهداف تجاری خود پیدا کنند. به آنها نباید خرده گرفت، واقعاً چرا نباید چنین کاری کنند؟ از همان زمان که نخستین رادیوی تجاری در سال 1922 در آمریکا راه اندازی شد، این فرض را در ذهن خود مطرح کردیم که ما می توانیم در کنار دریافت مقدار اندکی از تبلیغات تجاری، سرگرمی های رایگانی را در رادیو، تلویزیون و اخیراً اینترنت شاهد باشیم. ولی بازاریاب ها شدیداً دچار افراط شده اند. آنها همه جا را با تبلیغات چاپی، ایمیل ها، رسانه های الکترونیکی و غیره پر کرده اند و شرایطی را به وجود آورده اند که از هر گوشه ای صدای «بخرید، بخرید، بخرید» بلند شده است! در این بحبوحه مردم و تماشاچی ها بی تقصیرند. ما – به عنوان به افزایش حضور برند در فضای آنلاین منجر شده و به دنبال آن تعداد هواداران و مشتری های شرکت را افزایش دهد. تجربه می گوید که این امر به نوبه خود تعامل بیشتر مشتری های فعلی و افزایش احتمال جذب مشتری های جدید را به دنبال دارد. 6. هر چه بیشتر در فیس بوک مطلب بنویسید، کمپین تبلیغاتی شما بهتر عمل می کند خیر، چنین نیست. ارسال بیش از یک پست در روز، «خیلی زیاد» محسوب می شود. انتشار پست های فراوان ممکن است به کاهش میانگین تعداد لایک ها، کامنت ها و به اشتراک گذاری ها بیانجامد. بر اساس الگوریتم EdgeRank فیس بوک (که به پست های پربیننده شرکت ها امتیاز می دهد)، ارسال پی در پی مطالب امکان دیده شدن متن را پایین می آورد. برای این که فعالیت های تبلیغی شما در فیس بوک مثمرثمر واقع شود، باید مطالب منحصر به فرد، جذاب و جالب توجه ای تولید نمایید. ضمناً همیشه از تصاویر و لینک ها در مطالب خود استفاده کنید چرا که معمولاً چنین مطالبی بیشتر از متون خشک و خالی نظر کاربران را به خود جذب می کند.یکی از بهترین روش های نیل به موفقیت، مشاهده رفتار انسان های موفق و تقلید از آنهاست. بر همین اساس من نظرات برخی از کارشناسان آن‌ها پاسخ مثبت می‌دهند. افزایش اثربخشی شما بر مشتریان غیرقابل‌ تصور خواهد بود.هر روز افرادی با انگیزه بالا وب‌سایتی را راه‌اندازی می‌کنند و امیدوارند که به‌زودی بتوانند درآمد قابل‌توجهی از آن کسب کنند.ولی بسیاری از وب‌سایت‌ها پس از گذشت ماه‌ها هیچ درآمدی ندارند.صاحبان وب‌سایت پس از مدتی انگیزه اولیه خود را از دست می‌دهند و وب‌سایت کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود.یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی آشنایی با مدل صحیح بازاریابی اینترنتی است. دیدگاه‌های اشتباه رایج درباره وب‌سایت و درآمد اینترنتیدلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است.همچنین دیدگاه‌های اشتباه رایج باعث می‌شود، وقت و هزینه ما به سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم.ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت می‌پردازیم. 1- داشتن محصول مناسب و تبلیغ آن در اینترنت:بسیاری از افراد تازه‌ کار فکر می‌کنند بازاریابی اینترنتی آن است که یک صفحه محصول داشته باشیم که در آن اطلاعات محصول نوشته شده است و سپس آن صفحه را در اینترنت تبلیغ کنیم، یعنی از سایت‌های مختلف پیشنهاد فروش منحصر به فرد را یک علم بدانیم، نه یک هنر. با این حال جناح مبتکر و خلاق با چنگ و دندان از هنری بودن این موضوع حمایت می‌کنند. آن‌ها از گیر افتادن در یک فرایند که باعث محدود کردن ژرف اندیشی خلاقانه آن‌ها شود تنفر دارند.اما از این بدتر این است که شرکتی از فرایند تدوین راهبردهای خود به نتیجه‌گیری مشخص و منطقی در مورد نام تجاری خود برسد و این نتیجه‌ گیری را برای اجرا در اختیار کارکنان خلاق خود قرار داده و آن‌گاه ناظر از بین رفتن آن راهبردها در انبوهی از آوازها و رقص‌ها باشد.یک بار، حین کار برای تدوین راهبردهای یک بانک متوجه شدیم که آن‌ها پیشرو اعطا وام برای اداره کسب و کارهای کوچک در منطقه فعالیت خود هستند و بیشتر وام‌ها را به مهاجرانی که برای تحقق رویای کسب موفقیت در آمریکا به تازگی شروع به کسب و کار در آن‌جا نموده‌اند اعطا می‌کنند. راهبرد پیشنهاد شده منطقی و مستقیم بود. وجه تمایز این بانک در این است که: این بانک منزلگاه و سرچشمه رویای آمریکایی‌ها است. این ایده که مورد تایید همگان قرار گرفته بود، برای اجرا به یک آژانس تبلیغاتی داده شد. حاصل کار چیز دیگری از آب در آمده بود: تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ

مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا
[ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 11:46 ] [ Eric ][ بازديد : 343 ]
آخرين مطالب ارسالي
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو