تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گذاشتن خدمات و محصولات شما برای آنها مشکل محسوب نمی شود. شما می توانید برای شرکت، برند یا محصولی خاص یک صفحه در فیس بوک بسازید. همین طور شما می توانید برای هنرم...
|
|||
|
![]() سازد. به نظر می رسد بازاریاب ها که مسئول معرفی محصولات خود یا دیگران هستند، امروزه شدیداً مورد حمله قرار گرفته اند. چرا همه از بازاریاب ها متنفرند؟ ما به عنوان بازاریاب باید مسئولیت کار را گردن بگیریم.همانطور که ما با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانیم یک ارتباط شخصی و خصوصی با هر کاربر دیگری برقرار سازیم، بازاریاب ها نیز توانسته اند روش هایی برای استفاده از این محیط های رابطه ای در راستای پیشبرد اهداف تجاری خود پیدا کنند. به آنها نباید خرده گرفت، واقعاً چرا نباید چنین کاری کنند؟ از همان زمان که نخستین رادیوی تجاری در سال 1922 در آمریکا راه اندازی شد، این فرض را در ذهن خود مطرح کردیم که ما می توانیم در کنار دریافت مقدار اندکی از تبلیغات تجاری، سرگرمی های رایگانی را در رادیو، تلویزیون و اخیراً اینترنت شاهد باشیم. ولی بازاریاب ها شدیداً دچار افراط شده اند. آنها همه جا را با تبلیغات چاپی، ایمیل ها، رسانه های الکترونیکی و غیره پر کرده اند و شرایطی را به وجود آورده اند که از هر گوشه ای صدای «بخرید، بخرید، بخرید» بلند شده است! در این بحبوحه مردم و تماشاچی ها بی تقصیرند. ما – به عنوان به افزایش حضور برند در فضای آنلاین منجر شده و به دنبال آن تعداد هواداران و مشتری های شرکت را افزایش دهد. تجربه می گوید که این امر به نوبه خود تعامل بیشتر مشتری های فعلی و افزایش احتمال جذب مشتری های جدید را به دنبال دارد. 6. هر چه بیشتر در فیس بوک مطلب بنویسید، کمپین تبلیغاتی شما بهتر عمل می کند خیر، چنین نیست. ارسال بیش از یک پست در روز، «خیلی زیاد» محسوب می شود. انتشار پست های فراوان ممکن است به کاهش میانگین تعداد لایک ها، کامنت ها و به اشتراک گذاری ها بیانجامد. بر اساس الگوریتم EdgeRank فیس بوک (که به پست های پربیننده شرکت ها امتیاز می دهد)، ارسال پی در پی مطالب امکان دیده شدن متن را پایین می آورد. برای این که فعالیت های تبلیغی شما در فیس بوک مثمرثمر واقع شود، باید مطالب منحصر به فرد، جذاب و جالب توجه ای تولید نمایید. ضمناً همیشه از تصاویر و لینک ها در مطالب خود استفاده کنید چرا که معمولاً چنین مطالبی بیشتر از متون خشک و خالی نظر کاربران را به خود جذب می کند.یکی از بهترین روش های نیل به موفقیت، مشاهده رفتار انسان های موفق و تقلید از آنهاست. بر همین اساس من نظرات برخی از کارشناسان آنها پاسخ مثبت میدهند. افزایش اثربخشی شما بر مشتریان غیرقابل تصور خواهد بود.هر روز افرادی با انگیزه بالا وبسایتی را راهاندازی میکنند و امیدوارند که بهزودی بتوانند درآمد قابلتوجهی از آن کسب کنند.ولی بسیاری از وبسایتها پس از گذشت ماهها هیچ درآمدی ندارند.صاحبان وبسایت پس از مدتی انگیزه اولیه خود را از دست میدهند و وبسایت کمکم به فراموشی سپرده میشود.یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی آشنایی با مدل صحیح بازاریابی اینترنتی است. دیدگاههای اشتباه رایج درباره وبسایت و درآمد اینترنتیدلیل شکست بسیاری از افراد در بازاریابی اینترنتی عدم آشنایی کافی با این موضوع است.همچنین دیدگاههای اشتباه رایج باعث میشود، وقت و هزینه ما به سرعت تلف شود و بازده مناسبی نداشته باشیم.ابتدا به چند دیگاه اشتباه درباره کسب درآمد از سایت میپردازیم. 1- داشتن محصول مناسب و تبلیغ آن در اینترنت:بسیاری از افراد تازه کار فکر میکنند بازاریابی اینترنتی آن است که یک صفحه محصول داشته باشیم که در آن اطلاعات محصول نوشته شده است و سپس آن صفحه را در اینترنت تبلیغ کنیم، یعنی از سایتهای مختلف پیشنهاد فروش منحصر به فرد را یک علم بدانیم، نه یک هنر. با این حال جناح مبتکر و خلاق با چنگ و دندان از هنری بودن این موضوع حمایت میکنند. آنها از گیر افتادن در یک فرایند که باعث محدود کردن ژرف اندیشی خلاقانه آنها شود تنفر دارند.اما از این بدتر این است که شرکتی از فرایند تدوین راهبردهای خود به نتیجهگیری مشخص و منطقی در مورد نام تجاری خود برسد و این نتیجه گیری را برای اجرا در اختیار کارکنان خلاق خود قرار داده و آنگاه ناظر از بین رفتن آن راهبردها در انبوهی از آوازها و رقصها باشد.یک بار، حین کار برای تدوین راهبردهای یک بانک متوجه شدیم که آنها پیشرو اعطا وام برای اداره کسب و کارهای کوچک در منطقه فعالیت خود هستند و بیشتر وامها را به مهاجرانی که برای تحقق رویای کسب موفقیت در آمریکا به تازگی شروع به کسب و کار در آنجا نمودهاند اعطا میکنند. راهبرد پیشنهاد شده منطقی و مستقیم بود. وجه تمایز این بانک در این است که: این بانک منزلگاه و سرچشمه رویای آمریکاییها است. این ایده که مورد تایید همگان قرار گرفته بود، برای اجرا به یک آژانس تبلیغاتی داده شد. حاصل کار چیز دیگری از آب در آمده بود: ![]() مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا [ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 11:46 ]
[ Eric ][ بازديد : 343 ]
آخرين مطالب ارسالي
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] |