close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    بالقوه می‌تواند حفره ورودی خطرناکی باشد. فرض کنید همه ورودی‌های یک صفحه با نیت‌های بدخواهانه و خرابکارانه پر شوند، بدین ترتیب، اگر code sanitizing را رعایت نکرد...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار مطالب
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل مطالب : 45
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل نظرات : 0

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار بازدید
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد امروز : 100 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبارديد ديروز : 0 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد هفته : 101 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد ماه : 170 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد سال : 4447 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد کلي : 14525 نفر

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وضیعت آنلاین
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    صورت عدم موفقیت ، شغل دیگری پیدا کنید تا بتوانید در زندگی پیشرفت کنید. همیشه شاد باشید. همیشه شاد باشید و به این ترتیب شادی را به دیگران هم منتقل کنید.به یاد داشته باشید که ما لبخند نمی‌زنیم که شاد شویم بلکه چون شاد هستیم لبخند می‌زنیم این حالت زمانی میسر است که ذهن خود را واداریم به چیز‌های خوب فکر کند.این امر زمانی اتفاق می‌افتد که مطالب خوب بخوانیم و با دوستانی هم‌ صحبت شویم که افکار خوبی دارند.مراقب باشید بدون توجه به آن‌ که ظاهر مشتری چگونه است، خوش رفتار یا بد رفتار است، تحصیل کرده است یا خیر رفتار انسانی و مثبت خود را با اوحفظ کنید.شاید این امر سخت باشد اما می‌توانید این امر را جز عادات خود در آورید. رفتار خوب را بیاموزید. نام مشتری خود را یاد بگیرید و آن را هنگام صحبت به کار ببرید. مشتری هنگامی که نام خود را می‌شنود احساس می‌کند به موسیقی دلنشین گوش می‌دهد.هرگز با مشتری بیش از حد آشنایی و دوستی برقرار نکنید.البته تعیین حد و مرز قدری مشکل است، این دیگر بسته به هنر شماست که چگونه تعادل برقرار کنید. مطمئنا راه اشتباهی را طی نخواهید کرد.هرگز بددهنی نکنید.اگر مسئول فروش باشید از اند فيچ نمونه بسيار جالبی از اهميت دارايی برند در بسط برند می باشد. اين شرکت، که امروزه زنجيره ای از فروشگاههای ويژه ‘دانشگاهيان 22-18 سال خوش اندام و خوش پوش’ (به تعبير مايک جفريز ، مدير عامل، در سال 2002) است، زمانی لباسهای اختصاصی تئودور روزولت (رافرايدر مشهور و بعدها رئيس جمهور ايالات متحده در تقريبا 100 سال پيش) و مشاهيری همچون ارنست همينگوی را تهيه می کرد. پساز تغييرات متعدد در مالکيت سرانجام در سال 1988 از سوی ليميتد برندز خريداری گرديد. تلاش آنها در معرفی فروشگاهی مختص مردان پولدار و شيک پوش به انجام نرسيد. در سال 1992، آقای جفريز، بازمانده صنعت مُد، هدايت شرکت را در دست گرفت و با عرضه سهام عمومی در سال 1996 مستقل گرديد.در تلاشی برای توسعه برند و جذب مصرف کنندگان جوان، گروهی از فروشگاه های ‘ابرکرومبای’ ويژه کودکان و فروشگاه های هاليستر برای نوجوانان افتتاح گرديد. جهت بسط برند برای کودکان از روش هوشمندانه ای بهره گرفته شد و در نام برند بجای حرف بزرگ از حرف کوچک ‘a’ استفاده گرديد. برای بازار به اصطلاح ‘نوجوان’ يک برند کاملا جديد، هاليستر، معرفی شد. متاسفانه اين تلاش های را تعريف می کند برندهايی همچون دايملر-بنز يا يونيليور . يک برند گروهی نام برندی است که در بيش از يک گروه محصول مورد استفاده قرار می گيرد، برندهايی مانند ياماها که برای بازاريابی محصولات متنوعی از پيانو گرفته تا موتورسيکلت بکار برده می شود. در پايين سلسله مراتب برندهای منفرد قرار دارند، جايی که نام برند تنها به يک گروه محصول محدود می گردد.اين سلسله مراتب در عمل هميشه مرزبندی دقيقی ندارد. وقتی که به نستله فکر می کنيد چه چيز به ذهنتان خطور می کند؟ آيا شکلات است يا احتمالا قهوه؟ اين چيزی است که خيلی ها با آن آشنايی دارند. در واقع يکی از اولين شعارهای تبليغاتی نستله اين بود که ‘نستله بهترين شکلات درست می کند’. مشخصا، نستله يک برند شکلاتاست، اما چيزی با عنوان قهوه نستله وجود دارد؟ نه، اما قطعا برای برندهای قهوه نظير نسکافه ، تيسترز چويس و گُلد بلند شناخته شده هستند. در خصوص شکلات، احتمالا اکثر مردم با شکلات های کرانچ نستله آشنايی دارند. فقط يک دقيقه به اين موضوع فکر کنيد. نام برند چيست؟ نستله، کرانچ، نستله کرانچ؟ و اين چه چيزی را در باره کسب و کار آنها بيان می کند؟ اگر نستله يک برند جالب‌توجه نیست؟ آیا این موضوع، در نحوه برخورد شما با مشتریانی که اکنون روبرویتان ایستاده‌اند، تفاوتی ایجاد نمی‌کند؟ فروش به مشتری معرفی‌شده به یک پانزدهم زمان ، پول و انرژی لازم برای فروش تلفنی و یا فروش به یک مشتری جدید نیاز دارد.در خرده‌ فروشی مواد مصرفی ، وقتی مشتری راضی شما را به فردی توصیه می‌کند ، 95 درصد فرایند فروش قبل از اولین دیدار انجام شده است.توصیه شفاهی - اگر به‌طور منظم و اصولی به‌کار گرفته شود ، روشی بسیار قدرتمند برای رشد کسب‌و‌کار است.«قابل توصیه بودن» کلید جذب مشتریان توصیه شده است. ارائه خدمات عالی و اطلاعات آموزشی به مشتری موجب می‌شود که با اطمینان شما را به دوستان، خانواده و آشنایان خود توصیه کند.وقتی از مشتریان خود مراقبت می‌کنید، آن‌ها راغب می‌شوند دوستانشان نیز از چنین تجربه لذت‌بخشی برخوردار شوند.درهر فرصت ممکن درخواست ارجاع کنید.می‌توانید بگوئید:«مشتری گرامی، من واقعا علاقه‌مندم با افرادی مانند شما کار کنم، آیا افراد فوق‌العاده دیگری مانند خودتان می‌شناسید که شاید به محصولات و خدمات ما علاقه‌مند باشند؟»چه کسی ممکن است به شما بگوید هیچ فرد‌ فوق‌العاده دیگری تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا
    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 22:01 ] [ Eric ][ بازديد : 137 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو