close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. این اطلاعات ممکن است پنهان باشد ، در قالب یک داستان بی‌ربط و خسته کننده گفته شود و یا بتوان آن را از محیط اطراف مشتری کسب کرد،...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار مطالب
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل مطالب : 45
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگکل نظرات : 0

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آمار بازدید
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد امروز : 72 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبارديد ديروز : 0 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد هفته : 73 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد ماه : 142 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد سال : 4419 نفر
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگبازديد کلي : 14497 نفر

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وضیعت آنلاین
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    انتخاب می کنند. بسيار نامحتمل است تصميم بگيرند در بيرون غذا بخورند و سپس با ماشين در اطراف بگردند تا رستوران مورد نظر خود را شناسايی کنند. در موقعيت های اينچنينی که شخص مجبور است نام برند را از حافظه خود به ياد بياورد تا بتواند خريد کند (يا از خدماتی استفاده کند)، آگاهی برند به ياد آوری مناسبترين هدف ارتباط آگاهی برند خواهد بود. اين به آموزش کلامی تداعی-جفتی بستگی دارد (لی و انگ ، 2003). وقتی که به ياد آوری همان هدف ارتباطات آگاهی برند باشد، تبليغات برند بايد بيش از معمول نام برند را تکرار کند، اما هميشه آن را با نياز گروه محصول ارتباط دهد. تکرار مهم است چون آموزش تداعی در محيط های در هم ريخته دشوارتر است (کنت و الن ، 2003). در حقيقت ابتدا تداعی مورد نياز است و سپس برند. تبليغات نياز را ايجاد می کند و سپس برند را برای تامين آن نياز معرفی می نمايد. اين چيزی است که به برپايی پيوندهای مناسب در حافظه بين نياز و برند کمک می کند به نحوی کهبا بروز يک نياز در ‘زندگی واقعی’، برند به ياد آورده خواهد شد.اين پيوند برای موفقيت برند حياتی است. متاسفانه، بسياری از نام های برند به خودی خود نقش اندکی اجرا شود و قسمتی از داده‌ها را پاک کند. بدون شک تحمل چنین فاجعه‌ای برای هر مدیر وب سایت طراحی شده ای غیرممکن است. پس برای جلوگیری از چنین مواردی، باید اصول code sanitizing را رعایت کنید، تا از خطر در امان بمانید.9. وب سایت طراحی شده خود را هم به لیست وب سایت های طراحی شده ای که روزانه مرور می‌کنید، اضافه نمایید‬‬لازم است که وب سایت طراحی شده خود را در بازه‌های زمانی مشخص بررسی کرده و وجود Malware و اسکریپت‌های خطرناک در آن را کنترل کنید. برای این کار سرویس‌های مختلفی ‪(malware checking service)‬ وجود دارد که به شما امکان بررسی وب سایت طراحی شده تان را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌هایی که به این منظور طراحی شده‌اند، از وضعیت سلامت و امنیت وب سایت طراحی شده خود مطلع شوید. البته استفاده از بسیاری از این سرویس‌ها مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود که کار را برای ایران کمی مشکل می کند.‬‬‬اما گوگل سرویسی ساده و رایگان برای مرور وب سایت طراحی شده ، ارائه می‌دهد که چنین مواردی را بررسی می‌کند و تا حدودی به مدیران وبسایت طراحی شده کمک می‌نماید. برای استفاده از این سرویس گوگل دهید و ابهامی باقی نگذارید. از مشتری های بخواهید که بنا بر سلیقه خود در این طرح مشارکت جویند. جمله و عبارتی را که با اطلاعیه مزبور بهترین و بیشترین تناسب را داراست، انتخاب کنید و برنده را بنوازید. 3. فعالیت های آنلاین و آفلاین را در هم بیامیزید فرض کنیم شما قصد دارید یک همایش کاری و یا کنفرانسی با حضور کارشناسان و اهل فن برگزار کنید، و یا می خواهید یک نمایشگاه دایر نموده و یا در برنامه یک موسسه خیریه حاضر شوید. چند هفته قبل از شروع رویداد، با استفاده از تمام کانال های اجتماعی اینترنتی، موضوع را به کاربران و هواداران خود اعلام کنید. یک صفحه ویژه در فیس بوک بسازید و یک هشتگ (hashtag) هم در توییتر راه اندازی کنید. مرتباً مطالب جدیدی پست کنید و از دیگران بخواهید که این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند. حتی می توانید به شیوه های مختلف افراد را به این کار تشویق کنید، مثلاً اعلام کنید که اگر کاربری، پست های مربوط به همایش را با 20 تن دیگر به اشتراک بگذارد، بلیط ورود به همایش با تخفیف برای آنها صادر می شود. در هنگام برگزاری همایش، کنفرانس و .... نیز، مراسم را به طور زنده پوشش دهید. پس دهد)، ارسال پی در پی مطالب امکان دیده شدن متن را پایین می آورد.این کار به مرور انجام می شود. 2. مشتریان من افرادی بزرگسال هستند و لذا شبکه های اجتماعی نمی تواند کاری برای شرکت من انجام دهد این تصور درست نیست چرا که 50 درصد از کاربران پنجاه ساله به بالای اینترنت، از فیس بوک استفاده می کنند. مشتری های فعلی و آتی شما بی صبرانه در فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست، اینستاگرام و... منتظرند تا شما به سراغ آنها بروید. 3. گوگل پلاس وقت تلف کردن است به نظر من گوگل پلاس را نباید صرفاً یک شبکه اجتماعی به شمار آورد. در واقع گوگل پلاس یک لایه اجتماعی برای دیگر سرویس های برتر گوگل – نظیر جستجوگر، جیمیل و یوتیوب - محسوب می شود و به همین دلیل از ارزش و قدرت فوق العاده ای برخوردار است. وقتی کاربری از گوگل برای جستجو استفاده می کند، پاسخ های گوگل می تواند حاوی تاییدهای +1 باشد که توسط کاربران جیمیل ایجاد شده است. این گونه پاسخ ها معمولاً بیشتر از سایر جواب های گوگل کلیک می خورد. حال در نظر بگیرید که شرکت شما دارای پروفایلی در گوگل پلاس است و از یک اکوسیستم از مشتریان که به تولیدات شما +1 می دهند، تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار انواع پیتزا
    [ يکشنبه 10 آبان 1394 ] [ 23:45 ] [ Eric ][ بازديد : 171 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ گرفتن تبلیغات از گوگلتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغات در گوگلتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بازاریابی بلاگیتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ جايگيری برند در ارتباطاتتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ ایجاد وفاداري به برندتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتینتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ بخش تبلیغات اینترنتی راتین وبتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ آگاهی برند به ياد آوریتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ تبلیغ در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو