close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 13 نفر
    بارديد ديروز : 48 نفر
    بازديد هفته : 63 نفر
    بازديد ماه : 14 نفر
    بازديد سال : 2017 نفر
    بازديد کلي : 8806 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 5 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    دارند تا اعتبار مالی بازاريابی را به شکلی بهينه بين برند ارشد، برندمادر و زير برندها تقسيم کنند؟ اينها فقط تعدادی محدود از سوالاتی بودند که بايد به هنگام ايجاد برند ارشد بدقت پاسخ داده شوند (آپشو و تيلر ، 2000).امروزه ايجاد برندهای ارشد بيش از پيش بعنوان يک استراتژی قبض مورد استفاده قرار می گيرد. با اين وجود لازم است که اين استراتژی نه تنها از جنبه محصول و سبد برند يک شرکت بلکه، همانطور که توضيح داده شد، از جنبه ساختار سازمانی شرکت و توانايی آن در مديريت موثر برند ارشد نيز مورد توجه قرار بگيرد. مديريت برند(Brand Management)، برنامه‌ي كاربردي تكنيك‌هاي بازاريابي يك محصول خاص، خط محصول و يا برند است. هدف از اين نوع مديريت، افزايش ارزش محصولات براي مشتريان و در نتيجه كسب حق امتياز براي آن محصولات است. بازاريابان، به آرم تجاري به عنوان وعده‌اي مي‌نگرند كه درباره‌ي كيفيت مورد انتظار مشتريان از محصولات بهآن‌ها داده شده است. هزينه‌ي يك برند خوب، بيش از هزينه‌ي ساير محصولات عادي ديگر است. يك علامت تجاري اقتصادي اغلب بخش‌هاي منعطف بازار را در برابر قيمت مورد هدف قرار مي‌دهد. يك علامت تجاري صورت معکوس عمل کرده و مشتریان زیادی را از شما فراری داده و صدمات جبران ناپذیری را به تجارت و حرفه‌ی شما وارد آورد.تبلیغات اینترنتی طی زمان کوتاهی به سرعت جایگاه خود را بالا کشیده است. آیا تبلیغات اینترنتی سایر روش‌های تبلیغ را پشت سر گذاشته است؟ رتبه اول درآمد و محبوبیت از آن کیست؟...تبلیغات در اینترنتدرآمد وب سایت‌ها از تبلیغات اینترنتی در سال 2011، نسبت به 2010 شاهد رشد 22 درصدی بوده است. بخش اعظم درآمدها، حاصل از تبلیغات بنری، ویدئویی و تبلیغاتی است که بر روی موبایل صورت گرفته است.رقم 31 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات اینترنتی، به عنوان یک رکورد برای آن و بیانگر رشد جهشی 22 درصدی است. آمار حاصله، از نتایج تحقیقاتInteractive Advertising Bureau (IAB) به دست آمده است.در این میان رشد درآمد تبلیغاتی که بر روی موبایل انجام شده ، بیشتر از دیگر گروه‌های تبلیغات است. این رشد، برابر 149 درصد بوده که نوید دهنده‌ی روزهای خوب برای تبلیغ کنندگان بر روی موبایل است. اگر چه سهم آن از کل درآمدها در حدود 1.6 میلیارد دلار بوده است؛ و در مقایسه با رقم کلی تبلیغات سهمی ناچیز تلقی می‌شود؛ اما می‌توان گفت پلاگین های اجتماعی(Social Plugins) استفاده کنید. شما می توانید از این پلاگین ها در وب سایت یا بلاگ شرکت استفاده کنید تا حضور خودتاندر فیس بوک را ارتقا دهید. دعوت کردن دوستان فیسک بوکی شما می تواند برای رسیدن با هدف ارتقای صفحه مفید باشد اما اگر تجارت شما از قبل کمپین بازاریابی ایمیلی، خبرنامه یا بلاگی دارد که مخاطبین خودرا جلب کرده است،‌بهتر است شما با اتصال بلاگ ها، خبرنامه ها و غیره به صفحه فیس مخاطبین قبلی خود را نیز به صفحه فیس بوکتان راهنمایی کنید. برای این کار طی یک پست یا خبرنامه لینک فیس بوکتان را برای مخاطبین ارسال کرده و آنها را دعوت کنید تا به صفحه شما بپیوندند.همین طور شما باید لینکی متقابل نیز به خبرنامه ها، بلاگ ها و سایر فعالیت های اینترنتی خود داشته باشید تا مخاطبین جذب شده در اینترنت نیز با سایر فعالیت های بازاریابی شما آشنا شوند. همین طور اگر بودجه کافی دارید می توانید تبلیغات فیس بوک را خریداری کرده و در سایر صفحات نیز محصولات، شرکت و برند خود را تبلیغ کنید.حتما ممکن است زمانی که عنوان این مقاله را مشاهده کردید ، به خود گفتید که مگر شبکه اجتماعی اینستاگرام توسعه آگاهی برند است. آگاهی لازمه تمامی بازارهاست، ابتدا به اين خاطر که ذهنيت ريسک خريد را کاهش می دهد و دوم اينکه در بسياری از بازارهای با درگيری-پايين می تواند خريد را در پی داشته باشد. همچنين لازم است که مصرف کنندگان دريافت هايی را در خصوص کيفيت عملکرد برند توسعه دهند و اين دريافت ها با گروه محصول و استانداردهای اعمال شده بواسطه رقابت مقيد می گردند. اين به درک عمومی پذيرش محصول مربوط می شود . اين دو دريافت در کنار يکديگر ريسک خريد مصرف کننده را کاهش می دهند و ما می توانيم بگوييم برندی که به سطح معقولی از هر دو عامل دست يابد به مرحله 1 برند وارد شده است. داده های ميلوارد براون نشان می دهند که برای بسياری از برندها بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان هرگز ارتباط خود را به ماورای اين نقطه توسعه نمی دهند.برای اينکه يک برند به مرحله 2 برند وارد شود دوعامل مهم مورد نياز است، درک تمايز و تناسب شخصی. برای اينکه يک برند بواقع از سوی مصرف کننده از ساير برندهای رقيب متمايز به نظر برسد، سه باور بايد شکل بگيرد، اينکه برند با ساير برندها فرق دارد (چه مثبت چه منفی)، اينکه اين تفاوت منحصر به برند می

    هتل تماشا کیش نرخ ویژه ماه مبارک رمضان
    [ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 1:37 ] [ Eric ][ بازديد : 107 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو