تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ | |||
|
شبانه روزی و چند مجرایی و چه از دیدگاه ویژگی های رسانه ای به لحاظ کیفیت صدا، تصویر، متن ، استفاده از قابلیت های ترکیب صوت ، تصویر، حرکت در قالب فیلم و پویانمایی انیمیشن ، بسیار برجسته است و ویژگی تعاملی بودن آن وجه ممتاز این فناوری است که مخاطب را جذب استفاده از تبلیغات بازرگانی نموده است .در ۲۰ سال اخیر سازمان های تبلیغاتی دریافته اند که با توسل به ظاهرپرستی افراد می توانند، انواع کالاهایی را که در واقع نیازی به آنها نیست به آنها بفروشند.مردم وقتی صبح از خواب بر می خیزند، صورت خود را با صابون مخصوص و گران قیمتی می شویند که تولیدکنندگان آن می گویند، صورت را خوشبو خواهد کرد.به این ترتیب مردم ، تقریبا به هرکاری دست می زنند، آن هم نه برای این که خودشان می خواهند ، بلکه از ترس شرمندگی یا ناخوشایندی ظاهر خود نزد دیگران ، در حالی که همه اینها ساخته سازمان های تبلیغاتی است که غرورهای طبیعی و جزیی را تبدیل به اضطراب های مهمی کرده اند تا صاحبان کالاها و خدمات بتوانند از آنها سود ببرند.منتقدانی مانند «بی اف، آرلیوایز» وسایل ارتباط جمعی به خصوص تبلیغات را متهم می کنند که سبب می شوند مخاطبان سئو به فرآیند ارتقاء رتبه و ارزش وب سایت، در نتایج موتورهای جستجو اطلاق میشود. این فرایند با استفاده از عواملی همچون لینکهای ورودی از دیگر سایتها، محتواهای باکیفیت و ... صورت میپذیرد.PPC سر واژه Pay per Click، به معنای "پرداخت به ازای کلیک" است و به تبلیغاتی گفته میشود که در بالا یا کنار نتایج جستجوگرهای اینترنتی نمایش می یابد. محل نمایش آگهیها بستگی به مبلغی دارد که آگهیدهنده پرداخت کرده.با هر کلیک کاربران بر روی این تبلیغات، مبلغی، از حساب آگهیدهنده کسر شده و به جیب موتور جستجو روانه میگردد.3. آیا یوتیوب ابزار مناسبی برای بازاریابی است؟در بازاریابی مدرن دنیای امروز، فیلم های ویدئویی، به بخش تفکیک ناپذیری از محتوای وب تبدیل شده است. اگر چه سایتهای ویدئویی زیادی در فضای وب وجود دارد، ولی یوتیوب پرمخاطبترین و یکی از محبوبترین آنهاست.بیشتر کاربران، ترجیح میدهند به جای خواندن متون طولانی، به تماشای ویدئوهای 2 تا 3 دقیقهای بنشینند (هرچه این زمان کمتر بشود بهتر است) اما این فیلم ها نیز، علاوه بر جذابیت، باید با موضوع مورد نظر تماشاچی مرتبط باشد، در غیر این صورت ویدئوها را تا میتوانید کارکنانتان را به چالش بکشید تا آن ایده را در فروش، ساخت فراوردهی جدید، مهندسی یا هر قسمت دیگری که در آن کار میکنند محقق سازند.برای معرفی محصول خود به یک رسانه بسنده نکنید و روشها و رسانه های مختلف را ارزیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید. آیا تا به حال وضعیتی پیش آمده که در انتخاب بهترین روش تبلیغات خود دچار مشکل شده باشید و نتوانسته باشید انتخاب مناسبی انجام دهید؟ آیا تبلیغات خود را در روزنامه محلی ارائه می دهید ، در کتاب زرد شهر خود اینکار را انجام می دهید، یا در تابلوهای تبلیغاتی شهر به معرفی محصول خود اقدام می کنید، یا حتی در رادیو یا تلویزیون تبلیغات خدمات خود را انجام می دهید؟ اگر در انتخاب بین این رسانه ها دچار مشکل هستید، بدانید که این مشکل منحصر به شما نیست و بسیاری از افراد مشکلی مشابه شما دارند.بیشتر صاحبان مشاغل کوچک این مشکل را دارند که با توجه به بودجه محدود خود کدامیک از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنند. قبل از اینکه رسانه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید باید چند قدم به عقب بگردید و پنج سوال استراتژیک و مهم در زمینه بازاریابی محصول را از خود بپرسید. پاسخ این و ترویج نمایید، سپس مشترکان خودشان به سراغ شما خواهند آمد. در وهله اول این گونه به نظر می رسد که بهترین روش برای شروع بازاریابی داخلی عبارت است از راه اندازی یک سایت و شروع به تولید محتواهای جذاب و حرفه ای. برای این که سایت تان را برای مشترکین بهینه کنید باید یک «درخواست عمل» (Call to Action) در بالای صفحه سایت قرار دهید. در این زمینه، سایت www.kunocreative.com زیبا کار کرده است: به یاد داشته باشید که وقتی برای مشترکین ایمیلی خود مطلبی می فرستید، آنها انتظار دارند که همواره مطالبی به همین کیفیت روانه Inbox آنها کنید. بنابراین وقتی ایمیل مخاطبی را دریافت کردید، سعی نکنید با ارسال انبوه پیام های تبلیغاتی و مانند آن، فرد را دلزده کنید و حتی او را به سمت حذف اشتراک از سایت تان سوق دهید. به مشترکین خود حق انتخاب بدهید یکی از بهترین راه ها برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشترکین ایمیلی آن است که به آنها در انتخاب نوع اشتراک حق انتخاب بدهید. خیلی کم پیش می آید که یک مخاطب به تمام انواع محتواهایی که شما تولید می کنید علاقه مند باشد، بنابراین اجازه دهید مشترکین بتوانند بر اساس موضوعات مدنظر دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تعبیر وارونه رویا
[ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:34 ]
[ Eric ][ بازديد : 161 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |