close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 3 نفر
    بارديد ديروز : 19 نفر
    بازديد هفته : 24 نفر
    بازديد ماه : 107 نفر
    بازديد سال : 724 نفر
    بازديد کلي : 7513 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    توییتر و فیس بوک نداشته باشد و یا حتی از وب سایت هم بی بهره باشد ولی این بدان معنا نیست که شما می توانید نسبت به آنچه که در این سایت ها پشت سر شما گفته می شود، بی اعتنا باشید.ببینید یک دست نوشته و امضای ساده، عجب جنجالی به پا کرده است! اپل بی تنها شرکتی نیست که این اشتباه را مرتکب شد. برخی کارمندان فروشگاه های زنجیره ای اچ ام وی (HMV) هم با پیام های توییتری خود، به اعتبار این شرکت ضربه زدند و البته خودشان نیز اخراج شدند. اگر شما می خواهید شرکت خود را نسبت به چالش هایی از این دست بیمه کنید، بدانید که هیچ راه تضمینی و صد در صد مطمئنی وجود ندارد ولی ما در این نوشتار راه هایی برای بر کنار ماندن از چنین خطراتی را به شما ارائه می کنیم: 1. حق «فرد خاطی» را به رسمیت بشناسید. اگر چه مشتری بی نزاکت رفتار خوبی با پیشخدمت رستوران نداشت ولی او هم نمی باید اطلاعات شخصی مشتری را در اینترنت منتشر کند. اپل بی با اخراج پیشخدمت از رستوران، از وی انتقام گرفت و پیشخدمت به وسیله اینترنت، مشتری بخیل را آچمز کرد. اپل بی باید این سوال را از خود می پرسید: کدام یک مهمتر است؟ کارمند خوشحال یا یک مشتری کنس؟ 2. در خصوص بازاریابی محتوا را گرداوری کرده و در ده نکته به شما تقدیم می کنم.همانطور که احتمالاً می دانید، هدف از بازاریابی محتوا (content marketing) ایجاد یک رابطه با مشتری های بالقوه و کسب اعتبار بین آنهاست. در این حالت هدف از تولید و طراحی «محتوا» فروش کالا یا سرویس به مشتری نیست بلکه هدف اصلی اعتمادسازی و جلب علاقه و نگاه کاربر است. مشتری ها از کسانی خرید می کنند که آنها را بشناسند، دوست داشته باشند و به آنها اعتماد بورزند. دیدگاه من این است که خودمانی شدن با کسی و به عبارت دیگر نزدیکی و صمیمیت، منجر به اعتمادسازی می شود. بازاریابی محتوا مطمئناً پدیده جدیدی نیست ولی به نظر می رسد در چند سال اخیر به شدت مورد توجه بازاریاب های اینترنتی قرار گرفته است. صاحبان کسب و کارهای کوچک در نقاط مختلف جهان، با فرا گرفتن تکنیک های مختلف بازاریابی محتوا می کوشند در فضای پررقابت کنونی، یک سر و گردن بلندتر از رقبا باشند. یکی از بهترین روش های نایل شدن به موفقیت، مشاهده رفتار و عملکرد انسان های موفق و تقلید از آنهاست. بر همین اساس من نظرات برخی از کارشناسان در خصوص بازاریابی محتوا را گرداوری و تنقیح چرا که نرم افزار ایشان ، مستقیما در اختیار مشتریان قرار گرفته و یا بر روی سرورهایشان نصب می شود ، اما ارائه کنندگان خدمات تحت وب ، با این مشکلات ، دست و پنجه نرم نمی کنند! چرا که نهایتا آنچه در اختیار مشتری قرار می گیرد ، یک دسترسی برای استفاده از خدمات سایت است و نه سورس نرم افزار. البته دنیای فناوری ، به سرعت ، از فروش نرم افزار فاصله گرفته و به سمت فروش وب سرویس متمایل می شود. به عنوان مثال ، سیستم های عامل ، در حال کوچ سریع ، از DVD های قابل نصب ، به ارائه یک اکانت مشخص بر روی سرورهای Cloud می باشند. حال تصمیم با شماست که از کدام روش تمایل به درآمدزایی دارید! آیا توان تجاری خود را قوی تر محک می زنید و تمایل به ثبت شرکت رسمی و ورود به بازار رقابت و تبلیغات هستید ، یا به لحاظ فنی ، خود را نو اندیش و صاحب ایده بکر می دانید و ترجیح می دهید که خدماتی را تحت وب به فروش برسانید؟ تا حالا فکر کرده‌اید چگونه می‌شود از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، یوتیوب و... برای تجارتتان سود بیشتری فراهم کنید؟ اگر به این کار تمایل دارید ما اینجا راه آن را به شما نشان می‌دهیم تجارت نشان دهید ،‌ اغلب مشتریان مایلند با شما کار کنند.بر شخصی که با او معامله می‌کنید تمرکز کرده و او را تهدید نکنید . برای دستیابی به راه‌حلی متقابل تلاش کنید. وقتی روابط با مشتریان شخصی می‌شودافرادی که مهارت‌های «مجیک» را یاد می‌گیرند،‌ نهایتا جامعه‌ای از افراد پیش رو تشکیل می‌دهند که به ایجاد ارتباط با مشتری اهمیت می‌دهند.از نظر آن‌ها خدمت‌ رسانی ، ارزیابی و ارتقای دائمی است.اصول «مجیک» را در سیستم پاداش‌دهی شرکت خود، مربیگری و فرایندهای داخلی و همچنین در ارتباط هر یک از کارمندان با مدیر،‌ تقویت کنید. در هر جلسه آموزشی، هدف خاصی را دنبال کنید:ادراکات خود و فردی که به او آموزش می‌دهید را درک کنید. برای مواردی که باید کشف کرده و گسترش دهید، متقابلا تصمیم‌گیری کنید. فهرستی از توافقات و اقداماتی که هر دو طرف پیگیری خواهید کرد را‌ تهیه کنید. باوجودی‌که نمی‌توانید احساسات و افکار واقعی طرف مقابل را بفهمید، اما تجربه کافی برای حس کردن افکار و احساسات کلی افراد در یک شرایط خاص را دارید. با استفاده از روش مجیک درمی‌یابید که اغلب مردم می‌خواهند موجه باشند و به تلاش‌های شما برای درک آن‌ها و کمک به

    گرفتن تبلیغات از گوگل
    [ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 8:05 ] [ Eric ][ بازديد : 108 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو