close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 10 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 11 نفر
    بازديد ماه : 94 نفر
    بازديد سال : 711 نفر
    بازديد کلي : 7500 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    برسودآوری و سهم بازار آنها داشت.جدای از مسائل مربوط به بازار، سوال های استراتژيک ديگری نيز وجود دارند که با تغييرات بالقوه در معنای برند سر و کار داشته و بايد پرسيده شوند. اگر يک برند به گروه محصول جديدی انبساط يابد، چه تغييرات بالقوه ای در معنی و تصوير برند اتفاق می افتد؟ اگر برند منقبض شود و ديگر هيچ پيوندی با يک محصول خاص نداشته باشد (خصوصا اگر محصولی باشد که از ابتدا با اين برند مرتبط بوده است) چه تاثيری بر ديگر محصولات که همچنان با آن برند پيوند دارند خواهد گذاشت؟ از آخرين باری که برند انبساط يافته است چقدر می گذرد؟ و به چه حوزه های بسط يافته است؟ اگر يک برند در زمانی کوتاه به چندين حوزه جديد توسعه بيابد ممکن است باعث آشفتگی هويت برند بشود؛ درحاليکه اگر اين توسعه در طول زمان صورت بگيرد، احتمالا مصرف کنندگان راحت تر با آن سازگاری پيدا می کنند.از جهت ‘تناسب’، فرض کنيد يک برند از چنان تصوير و دارايی قدرتمندی برخوردار است که در ظاهر چنين می نمايد که از نظر منطقی قابل انتقال به يک گروه محصول ديگر است. يک سازنده صابون های دست و صورت، با اعتباری بالا در از بين بردن ميکروب ها، ممکن است نکنید. سعی کنید ادعای شما خاص و بی همتا باشد. 3- عدم استفاده از مدلهای آگهی امتحان شده بعضی از سازندگان تبلیغ بدون هیچ آگاهی از اصول تبلیغات ، بر روی کاغذی سفید شروع به ساختن آگهی می کنند. اینکار در غالب موارد به شکست خواهد انجامید. اینکار درست مانند آن است که بدون استفاده از تجربه دیگران شروع به ساختن خانه کنیم و خانه های مشابه را بررسی نکنیم. در انتهای کار به مشکلات زیادی برمیخوریم ، مثلا یادمان رفته برای بخاری دودکش درنظر بگیریم. 4- فروش قبل از موقعاگر مشتریان با نام تجاری شما و محصولاتتان آشنا نیستند. در ابتدای آگهی به سراغ فروش نروید ، بلکه ابتدا اطلاعات کافی در اختیار خواننده قرار دهید و در او تمایل به خرید را ایجاد کنید و سپس از قیمت و پیشنهاد فروش صحبت کنید. 5- ایجاد شک و تردیددر آگهی مطالبی را عنوان نکنید که باعث شک و تردید خواننده شود. بسیاری از فروشندگان نرم افزار ادعا می کنند دارای بزرگترین آرشیو نرم افزار در ایران هستند. اگر از صفت ترین استفاده می کنید ، برای این ادعا دلیل بیاورید. از تصاویر و مدارک استفاده کنید. 6- دعوت به تعللیک آگهی موفق باید شما را وادار به خرید فوری و خانواده ی خود به وب سایت هدایت شده اند اطمینان بیشتری به فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند. با بهبود کیفیت محتوای سایت، بازدید بیشتری برای سایت خود داشته باشیدنه موتورهای جستجو و نه بازدیدکنندگان سایت، نمی توانند در مقابل محتوای باکیفیت مقاومت کنند. مطالب شما باید به قدری جذاب باشند که توجه بازدیدکننده ها را به خود جلب کنند. ذیلا نمونه ای چند از مطالب و محتوای باکیفیت را مشاهده خواهید کرد : پست های وبلاگ : نوشتن پست های جذاب می تواند توجه مشتریان را به سمت فروشگاه اینترنتی شما جلب کند. مطالبی که با مهارت نوشته شده باشند می توانند دید خوبی از نحوه ی فعالیت فروشگاه اینترنتی شما به مشتریان بدهند. پست های جالب می توانند مشتریان زیادی را وادار به بازدید مداوم از سایت فروشگاهی شما کنند. ویدیوها : با استفاده ی صحیح از ویدیوها می توانید نظر بسیاری از مشتریان را به فروشگاه اینترنتی خود جلب کنید و به آنها تجربه ی خرید لذت بخشی تری را هدیه بدهید. از ویدیوها می توان برای تبلیغ محصولات و آموزش استفاده کرد. استفاده از ویدیوها برای معرفی و نمایش محصولات می تواند شما را از سایر رقبا متمایز سازد. اگر محصولات و خدمات شما خواهد بود.سوالات ، کلید کار و اعتماد ، عامل حیاتی در این فرایند هستند. قانون سوم: تشخیص دقیق نیازهابسیاری از مشتریان وقتی با شما صحبت می‌کنند نمی‌دانند نیازی دارند که برآوردن آن از عهده محصول یا خدمت شما ساخته است.آن‌ها افرادی مردد هستند و صرفا به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند.وقتی با مشتری صحبت می‌کنید ، ممکن است نیازی داشته باشد که مشخص ، نا‌مشخص یا غیرواقعی باشد.اگر نیاز مشخص باشد ، ممکن است مشتری روش دقیق برآورده کردن آن را بداند و یا نداند.ممکن است نیاز واقعی او با آنچه فکر می‌کند نیاز دارد ، بسیار متفاوت باشد.اگر نیاز نامشخص و مبهم باشد ، شما و مشتری تنها از طریق معاینه و تشخیص می‌توانید نیازهای موجود را به دقت بشناسید و روش برآورده کردن آن‌ها به وسیله محصولات و خدمات خود را مشخص کنید.در بسیاری از موارد ، مشتری ممکن است فکر کند نیازی دارد ، در‌حالی‌که شرایط او واقعا رضایت بخش است. او به محصول یا خدمت شما احتیاجی ندارد و کار شما به‌عنوان فروشنده حرفه ای آن است که این موضوع را به او گوشزد کنید.پرسیدن سوالات مختلف کلی و جزئی و گوش سپردن به پاسخ آن‌ها ، روش دقیق

    نرم افزار رايگان crm
    [ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:06 ] [ Eric ][ بازديد : 123 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو