تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ | |||
|
نخواهید بود با پنهان کاری و تزویر، خودتان را متمایز کنید. مصرف کنندگان شکاک هستند. آنها اینگونه فکر میکنند: که آقای تبلیغاتچی راست میگویی، ثابت کن! شما باید بتوانید بحث خود را ثابت نموده و آن را مورد حمایت قرار دهید. نه اینکه کاملاً در محضر دادگاه حاضر شده باشید، بیشتر شبیه این است که در دادگاه افکار عمومی حضور پیدا کردهاید. گام چهارم: موارد تفاوت خود را به دیگران اطلاع دهیدهمانگونه که نمیتوان نور را در زیر یک سبد نگه داشت، موارد تفاوت یک فراورده را نیز نمیتوان مخفی نگه داشت.اگر یک فراورده متمایز ساختهاید، دنیا به صورت خودکار به سراغ شما نخواهد آمد. فراوردههای برتر لزوماً برنده نمیشوند، بلکه این برداشتها و تلقیهای برتر هستند که برنده میشوند. اگر به نوعی به حقیقت کمک نشود، هیچگاه آشکار نخواهد شد. جنبههای مختلف ارتباطات شما باید منعکس کنندهی تفاوتهایتان باشد. حرف آخراطلاع رسانی در مورد تمایز شما نباید به افراط کشیده شود. یک ایده متمایزکنندهی واقعی در حقیقت یک ابزار انگیزشی واقعی هم هست.انگیزهی واقعی با سلاحی به نام ایده متمایز کننده آغاز میشود. آنگاه شما كرده اند، قرار مي دهند. لذا هنگامي كه كاربر كلمه خاصي را در فرم جستجوي اين پايگاهها وارد مي كند نتايجي كه براي او آورده مي شود براساس بانك اطلاعاتي است كه اين پايگاه آن را ايجاد كرده است و نه براساس جستجوي خودكار در اينترنت. اين پايگاهها نيز همانند دسته اول، به دارندگان پايگاههاي اينترنتي اين امكان را مي دهند تا مشخصات پايگاه خود را به بانك اطلاعاتي آنها اضافه كنند، البته با اين تفاوت كه اين دسته از موتورهاي جستجو قبل از اضافه كردن ، پايگاه اينترنتي را ارزيابي كرده و درصورت تاييد، آن را به بانك اطلاعاتي خود اضافه مي كنند. لـــــذا مدت زماني كه طول مي كشد تا مشخصات يك پايگاه به اين موتورها اضافه شود ممكن است حتي تا چند ماه طول بكشد. ياهو همچنين داراي يك بانك اطلاعاتي پيشرفته هست كه براي اضافه كردن پايگاههاي اينترنتي به آن مبالغي را از صاحبان اين پايگاهها اخذ مي کند. اگر قصد شروع تجارت جدیدی را در اینترنت دارید و صاحب وب سایت هستید، وب سایت شما یکی از بهترین ابزار جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات خود به حساب می آید فراموش نکنید که اگر وب سایت شما اعتبار کمی داشته باشد یا به صورت یک سایت ديگر عواملیرا که چنانچه مورد بحث قرار بگيرند می توانند به همان اندازه يا بيشتر سهم تعيين کننده داشته باشند، جدا سازی و حذف کنيم.توزيع: تمامی برندهای اصلی اين بازار (اندرکس، کلينکس، مارک های شخصی) از توزيع نسبتا جهانی برخوردارند و اندرکس پُر فروش ترين برندهای اين بازار است.پيشبرد فروش: پيشبرد فروش اندرکس را می توان به مواردی که به مصرف کننده ارزش بيشتری عرضه می کنند (حجم بيشتر، تخفيف و غيره) و مواردی که به وفاداری پاداش می دهند (جمع آوری کوپن های خريد سگ اسباب بازی و غيره) تقسيم نمود. واضح است که عملکرد قدرتمند برند در اين دوره احتمالا به واسطه پيشبردهای فروش ناشی از ارائه ارزش نبوده است.کيفيت محصول: بدون شک کيفيت محصول نقش اساسی در موفقيت اندرکس داشته است. در هر حال، به منظور جداسازی تاثير تبليغات، لازم است نشان دهيم درحاليکه کيفيت واقعی دارای اهميت می باشد، برداشت مصرف کنندگان از کيفيت اندرکس فراتر از واقعيت است.بسته بندی: صرف ترجيح نمی توانست دليل عملکرد برجسته برند از 1972 به اين طرف باشد. بعلاوه در يک آزمايش جديد، در پاسخ به اينکه مردم چه چيز خاصی را در مورد اندرکس دوست داشتند، یک شرکت خاص لذت می برید سعی کنید که با آن شرکت تماس گرفته و به آنها پیشنهاد نوشتن یک مقاله و معرفی نامه در مورد محصولشان را بدهید. در صورت تایید آنها، متن شما در سایتشان قرار می گیرد که طبیعتا لینکی از سایت تان نیز در آن متن قرار خواهد گرفت. بهتر است تنها در مورد محصولاتی مقاله بنویسید که واقعا از استفاده از آنها لذت می برید. در صورت ضعیف بودن محصول و یا شرکت (حتی با وجود رنکینگ بالا) ، به اعتبار شرکت شما نیز لطمه وارد می شود. قانون اول بازاریابی را به خاطر داشته باشید : هیچ کس به تجارت شما اهمیتی نمی دهد سئوی سایت خود را بهبود ببخشید لینک دهی در سایت تنها زمانی موثر خواهد بود که رنکینگ سایت شما با توجه به کلیدواژه و محتوای فروشگاه و سایت شما بالا برود. زمانی را برای تحقیق روی این کلیدواژه ها و عبارت های مورد جستجو در دنیای وب صرف کنید. پس از انجام این کار، جذب لینک برای سایت تان را توجه با این مورد انجام دهید. در صورتی که در ابتدای مسیر زمان زیادی را صرف این کار کنید، در درازمدت نتیجه ی بسیار مطلوبی عابد شما خواهد شد. با انتشار مطالب مختلف در فروشگاه اینترنتی تان، به مرجعی در حرفه خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل
[ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:01 ]
[ Eric ][ بازديد : 179 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |