close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 20 نفر
    بارديد ديروز : 1 نفر
    بازديد هفته : 103 نفر
    بازديد ماه : 305 نفر
    بازديد سال : 2308 نفر
    بازديد کلي : 9097 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    ياد آورده می شود، برجستگی می نامند. برندهايی را که سريعتر به خاطر آورده می شوند برجسته می نامند. برای اينکه برندی خريداری شود معمولا بايد سريعتر به ذهن خطور کند. به همين دليل است که جايگيری درست ارتباط بين برند و نياز گروه محصول تا اين حد اهميت دارد و مبنای استراتژی آگاهی برند در تبليغات قرار می گيرد. همين ارتباط است که برجستگی برند را در ذهن ايجاد می کند.ديگر سوال هايی که در بالا مطرح شدند به سه روشی اشاره دارند که آگاهی برند اتفاق می افتد – بسته به اينکه فرد واقعا چگونه در يک گروه برند اقدام به خريد می کند. در بسياری اوقات (تقريبا تمامی محصولات مصرفی زود-بَر) آدم ها برند را زمانی انتخاب می کنند که در نقطه-خريد ‘شناسايی’ شده باشد. در ديگر مواقع، بايد برند مورد نظر خود را ‘به ياد بياورند’ و آن را درخواست کنند. و نيز در ديگر موقعيت ها ممکن است پيش از خريد احساس کنند به يک برند خاص نياز دارند و سپس وقتی که در فروشگاه آن را ببينند آن را به خاطر می آورند؛ يا وقتی که به فروشگاه برند می روند آن را به خاطر می آورند. اين موقعيت ها دو نوع اصلی آگاهی برند را تعريف می کنند: بازشناسی و به سرمایه است.بر طبق آنچه مورگان به BusinessNewsDaily گفته است، شبکه های اجتماعی این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد که بتوانند رابطه‌ی طولانی مدتی را با مشتریان خود برقرار کرده و حتی بعد از اتمام کار، همچنان ارتباط داشته باشند. با این روش می‌توان مشتریان را به حرفه‌ی خود علاقمند نگه داشته، حفظشان کرد و مراجعت دوباره و دوباره‌ی آن‌ها را برای همیشه تضمین نمود. ما به چنین مشتریانی، مشتریان وفادار می‌گوییم.مورگان ادامه می‌دهد : «شبکه های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند که در کنار معامله‌ با مشتریان خود، تعامل دو طرفه پایداری نیز با آن‌ها داشته باشند»فیس‌بوکبا توجه به آنکه فیس‌بوک اطلاعات کاربران خود مبنی بر شغل، علایق و سلایق آن‌ها را در دسترس قرار می‌دهد، مکان بسیار مناسبی برای شرکت‌هاست تا در آن به تبلیغ پیرامون محصولات و سرویس‌های خود پرداخته و از این فرصت ناب، نهایت بهره را ببرند.شما می‌توانید با فرستادن تبلیغات خود ، به صفحه‌ی فیس‌بوک افرادی که فکر می‌کنید با تجارت شما ارتباط داشته باشند، راهی را پیش پای آن‌ها بگذارید که به سمت شما آمده و به پروفایلتان مراجعه کنند. البته باید حاضر باشید به آنچه که به دنبالش هستند می رسند و از آن سو شما به خوبی در ذهن آنها جای می گیرید. ضمناً از قدرت ارتباط رو در رو و یا کادر «از ما بپرسید» در وب سایت خود غافل نشوید. 3. طبق علاقه و سلیقه مردم مطلب بنویسید نه بر اساس دلخواه خودتان اگر شما می خواهید در بازاریابی محتوایی که برای خود طرح ریزی کرده اید موفق باشید، یک اصل مهم را از همان ابتدای کار سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید: بازاریابی محتوا درباره شما نیست؛ بازاریابی محتوا درباره شرکت شما نیست؛ بازاریابی محتوا درباره محصولاتی که شما تولید می کنید نیست؛ بازاریابی محتوا درباره سرویس هایی که شما ارائه می کنید نیست؛ بازاریابی محتوا قرار نیست عظمت و کیفیت بالای تولیدات شما را به رخ بکشاند؛ بازاریابی محتوا برای توصیف مهارت های مدیریتی شما ساخته نشده است. خلاصه این که بازاریابی محتوا هرگز به «شما» نمی پردازد. از همان لحظه ای که شما بازاریابی محتوا را به تریبونی برای تبلیغ خود و کالای خود تبدیل کنید، در واقع مشتری ها آرام آرام اعتمادشان را به شما از دست می دهند و به همین منوال شما با کاهش بازدیدکننده و مشتری روبرو می شوید. پس از من تکرار بازاریابی اینترنتی نیز همانند بسیاری دیگر از امور، این احمقانه نیست که کسی یک سوال ابتدایی و حتی ناشیانه بپرسد، بلکه به نظر من فرد بزدلی که شجاعت پرسیدن ندارد، مرتکب احمقانه­ترین کارها می شود. در این مقاله دو شیوه مرسوم درآمدزایی شرکت های طراح وب را از نگاه تجاری بررسی می کنیم : یکی ، فروش نرم افزارهای کاربردی تحت وب و دیگری ، ارائه خدمات به صورت آنلاین وب اپلیکیشن ها به تمامی نرم افزارهای کاربردی تحت وب گفته می شود که معمولا شرکت ها و تیم های نرم افزاری ، با زبان های برنامه نویسی تحت وب ، از قبیل PHP و البته بیشتر .net ، آنها را طراحی و برنامه نویسی و نسبت به فروش آنها اقدام می کنند. برخی از معروفترین این نرم افزارها عبارتند از : سیستم مدیریت محتوا یا CMS ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM ، اتوماسیون اداری یا OAS و یا هرگونه نرم افزار کاربردی دیگری که بتوان آن را تحت وب طراحی کرد و مشتری یا مشتریانی ، آن را خریداری کرده و نرم افزار برایشان نصب و راه اندازی گردد. وب سرویس ها نیز ، به سایر مواردی گفته می شود که خدمات مختلف و متنوعی را تحت وب ارائه نموده و در واقع مشتریان ،

    FDA to shift clinical evidence for medical devices toward postmarket
    [ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:46 ] [ Eric ][ بازديد : 163 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو