تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ | |||
|
وبلاگ ها قرار دادن کامنت در وبلاگ ها تنها در صورتی جوابگو خواهد بود که در وبسایت های اصلی و مرتبط با فعالیت سایت شما انجام گیرد، در غیر این صورت نتیجه ای در بر نخواهد داشت. پس خیال بهبود سئو با استفاده از این روش را از سرتان بیرون کنید. در این صورت شما تنها وابسته به کلیک بازدیدکننده ها روی لینک های تبلیغی موجود در نظرتان خود هستید.تبادل لینک بدون شک شما تا کنون با کسانی برخورد داشته اید که به شما پیشنهاد تبادل لینک را داده اند. امروزه دیگر تبادل لینک به احتمال زیاد توسط گوگل شناسایی می شود . تاثیر مثبتی نخواهد داشت، پس وقت خود را بیهوده تلف نکنید.احتمالاً شما نیز مانند بسیاری از مدیرانی که از وب برای پیشبرد اهداف تجاری خود بهره می گیرند، از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید. راه درست آن است که بازاریابی سنتی را با اقدامات آنلاین خود در آمیزیداحتمالاً شما نیز همانند بسیاری دیگر از مدیران و کارفرماهایی که از فضای وب برای پیشبرد اهداف تجاری خود بهره می گیرند، در کمپین های بازاریابی خویش برای به دست آوردن هواداران وفادار، از انواع رسانه های اجتماعی – همچون ارسال پیام در توییتر، فعالیت در میخواهید و جلسه چرا مهم است.به دنبال اطلاعاتی باشید که بتوانید از آنها استفاده کنید. این اطلاعات ممکن است پنهان باشد ، در قالب یک داستان بیربط و خسته کننده گفته شود و یا بتوان آن را از محیط اطراف مشتری کسب کرد، اما در هر حال اگر به دقت توجه کنید دیدگاهها و اطلاعات مفیدی خواهید یافت.یک «شنوندهی فعال» باشید ، به این معنی که سؤال بپرسید، بازخورد مناسب بدهید ، در تایید حرفهای طرف مقابل از حرکات بدن استفاده کنید و کارهایی مانند اینها. کاری کنید که مشتری خود را مهم احساس کند.اگر شرایط اجازه دهد ، یادداشتهایی بردارید.بعدها میتوانید از آنها استفاده کنید.یادداشت کردن فوری و خلاصه وار کمک خواهد کرد تا سؤالات و دغدغههای مشتری را بهتر بفهمید.بسیاری از فروشندگان همیشه انتظار ندارند چیزی را بفروشند.آنها میدانند که با مقاومت روبرو خواهند شد ، اما فروشندگان موفق توقع دارند که بیشتر از اینکه جواب رد بگیرند جواب مثبت دریافت کنند.آنها محصولات خود را باور دارند ، آنها میدانند که محصولات به کار مشتری میآید و به نظر آنها فردی باید دیوانه باشد که آن محصولات را نخواهد.اگر فکر میکنید که دردسر ساز نیستند؛ در صورتیکه شما دسترسیهای زیادی را برای همکاران و کارمندان غیرقابل اعتماد خود در نظر گرفته باشید، خطری که متوجه وب سایت طراحی شده شما است، از خطر هر هکری بیشتر است. پس علاوه بر بررسی مکرر فایلها و وبسایت طراحی شده خود، از درستکاری همکاران خود مطمئن شوید و حداقل دسترسیهای لازم را به آنها بدهید.6. از امنیت فیزیکی سرور و دادههای خود مطمئن شویدبه همان اندازه که محدود کردن دسترسی به اسناد و مدارک شرکت تان اهمیت دارد، کنترل دسترسی به کامپیوتری که وب سایت طراحی شده تان روی آن میزبانی میشود هم مهم است.شاید سرور شما از امنیت بالا و سیستمهای رمزنگاری مناسبی برخوردار باشد، اما آیا در اتاق سرور هم قفل است؟ به یاد داشته باشید که در نهایت اطلاعات شما بر روی یک سری سختافزار ذخیره شدهاند. آیا میدانید شرکت هاستینگ شما با یک هارددیسک سوخته چه کار میکند؟ اگر آنها این هارددیسک را به طرز صحیحی نابود نکنند، ممکن است اطلاعات شما به دست چه کسانی بیفتد؟به هر حال در صورتی که چنین اتفاقی بیافتد، شما بطور قانونی حقی برای شکایت ندارید. راه حل این است که قبل از انتخاب شرکت هاستینگ، به دوستان خود نیز منتقل می کنند. پس با ارائه ی چنین خدماتی می توانید موفقیت بیشتری را برای فروشگاه اینترنتی خود کسب کنید.نه موتورهای جستجو و نه بازدیدکنندگان سایت، نمی توانند در مقابل محتوای باکیفیت مقاومت کنند. مطالب شما باید به قدری جذاب باشند که توجه بازدیدکننده ها را به خود جلب کنند. از شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنیداینکه مشتریان شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند یک خبر خوب برای شماست، پس بهتر است شما هم هرچه زودتر به آنها بپیوندید. شبکه های اجتماعی ارتباط با مشتریان را برای شما ساده تر می کنند. با معرفی محصولات تان در شبکه های اجتماعی می توانید مشتریان جدید زیادی را برای خرید از فروشگاه اینترنتی تان جذب کنید. پس همین امروز برای فروشگاه و برند خود در شبکه های اجتماعی معروف نظیر توییتر، فیسبوک، پینترست و لینکدین حساب باز کنید. با استفاده از این شبکه ها قادر خواهید بود که در آینده با مشتریان خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید و آنها را از جدیدترین محصولات و خدمات خود باخبر کنید. استفاده ی صحیح از شبکه های اجتماعی بازدیدکنندگان و خوانندگان سایت را به مشتریان دائمی فروشگاه خدمات حرفه ای تبلیغا در گوگل
[ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:23 ]
[ Eric ][ بازديد : 168 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |