close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 1 نفر
    بارديد ديروز : 19 نفر
    بازديد هفته : 21 نفر
    بازديد ماه : 104 نفر
    بازديد سال : 721 نفر
    بازديد کلي : 7510 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    انتخاب می کنند. بسيار نامحتمل است تصميم بگيرند در بيرون غذا بخورند و سپس با ماشين در اطراف بگردند تا رستوران مورد نظر خود را شناسايی کنند. در موقعيت های اينچنينی که شخص مجبور است نام برند را از حافظه خود به ياد بياورد تا بتواند خريد کند (يا از خدماتی استفاده کند)، آگاهی برند به ياد آوری مناسبترين هدف ارتباط آگاهی برند خواهد بود. اين به آموزش کلامی تداعی-جفتی بستگی دارد (لی و انگ ، 2003). وقتی که به ياد آوری همان هدف ارتباطات آگاهی برند باشد، تبليغات برند بايد بيش از معمول نام برند را تکرار کند، اما هميشه آن را با نياز گروه محصول ارتباط دهد. تکرار مهم است چون آموزش تداعی در محيط های در هم ريخته دشوارتر است (کنت و الن ، 2003). در حقيقت ابتدا تداعی مورد نياز است و سپس برند. تبليغات نياز را ايجاد می کند و سپس برند را برای تامين آن نياز معرفی می نمايد. اين چيزی است که به برپايی پيوندهای مناسب در حافظه بين نياز و برند کمک می کند به نحوی کهبا بروز يک نياز در ‘زندگی واقعی’، برند به ياد آورده خواهد شد.اين پيوند برای موفقيت برند حياتی است. متاسفانه، بسياری از نام های برند به خودی خود نقش اندکی اجرا شود و قسمتی از داده‌ها را پاک کند. بدون شک تحمل چنین فاجعه‌ای برای هر مدیر وب سایت طراحی شده ای غیرممکن است. پس برای جلوگیری از چنین مواردی، باید اصول code sanitizing را رعایت کنید، تا از خطر در امان بمانید.9. وب سایت طراحی شده خود را هم به لیست وب سایت های طراحی شده ای که روزانه مرور می‌کنید، اضافه نمایید‬‬لازم است که وب سایت طراحی شده خود را در بازه‌های زمانی مشخص بررسی کرده و وجود Malware و اسکریپت‌های خطرناک در آن را کنترل کنید. برای این کار سرویس‌های مختلفی ‪(malware checking service)‬ وجود دارد که به شما امکان بررسی وب سایت طراحی شده تان را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌هایی که به این منظور طراحی شده‌اند، از وضعیت سلامت و امنیت وب سایت طراحی شده خود مطلع شوید. البته استفاده از بسیاری از این سرویس‌ها مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود که کار را برای ایران کمی مشکل می کند.‬‬‬اما گوگل سرویسی ساده و رایگان برای مرور وب سایت طراحی شده ، ارائه می‌دهد که چنین مواردی را بررسی می‌کند و تا حدودی به مدیران وبسایت طراحی شده کمک می‌نماید. برای استفاده از این سرویس گوگل دهید و ابهامی باقی نگذارید. از مشتری های بخواهید که بنا بر سلیقه خود در این طرح مشارکت جویند. جمله و عبارتی را که با اطلاعیه مزبور بهترین و بیشترین تناسب را داراست، انتخاب کنید و برنده را بنوازید. 3. فعالیت های آنلاین و آفلاین را در هم بیامیزید فرض کنیم شما قصد دارید یک همایش کاری و یا کنفرانسی با حضور کارشناسان و اهل فن برگزار کنید، و یا می خواهید یک نمایشگاه دایر نموده و یا در برنامه یک موسسه خیریه حاضر شوید. چند هفته قبل از شروع رویداد، با استفاده از تمام کانال های اجتماعی اینترنتی، موضوع را به کاربران و هواداران خود اعلام کنید. یک صفحه ویژه در فیس بوک بسازید و یک هشتگ (hashtag) هم در توییتر راه اندازی کنید. مرتباً مطالب جدیدی پست کنید و از دیگران بخواهید که این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند. حتی می توانید به شیوه های مختلف افراد را به این کار تشویق کنید، مثلاً اعلام کنید که اگر کاربری، پست های مربوط به همایش را با 20 تن دیگر به اشتراک بگذارد، بلیط ورود به همایش با تخفیف برای آنها صادر می شود. در هنگام برگزاری همایش، کنفرانس و .... نیز، مراسم را به طور زنده پوشش دهید. پس دهد)، ارسال پی در پی مطالب امکان دیده شدن متن را پایین می آورد.این کار به مرور انجام می شود. 2. مشتریان من افرادی بزرگسال هستند و لذا شبکه های اجتماعی نمی تواند کاری برای شرکت من انجام دهد این تصور درست نیست چرا که 50 درصد از کاربران پنجاه ساله به بالای اینترنت، از فیس بوک استفاده می کنند. مشتری های فعلی و آتی شما بی صبرانه در فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست، اینستاگرام و... منتظرند تا شما به سراغ آنها بروید. 3. گوگل پلاس وقت تلف کردن است به نظر من گوگل پلاس را نباید صرفاً یک شبکه اجتماعی به شمار آورد. در واقع گوگل پلاس یک لایه اجتماعی برای دیگر سرویس های برتر گوگل – نظیر جستجوگر، جیمیل و یوتیوب - محسوب می شود و به همین دلیل از ارزش و قدرت فوق العاده ای برخوردار است. وقتی کاربری از گوگل برای جستجو استفاده می کند، پاسخ های گوگل می تواند حاوی تاییدهای +1 باشد که توسط کاربران جیمیل ایجاد شده است. این گونه پاسخ ها معمولاً بیشتر از سایر جواب های گوگل کلیک می خورد. حال در نظر بگیرید که شرکت شما دارای پروفایلی در گوگل پلاس است و از یک اکوسیستم از مشتریان که به تولیدات شما +1 می دهند،

    خرید اینترنتی داکت بزرگنمایی تصویر موبایل
    [ يکشنبه 10 آبان 1394 ] [ 23:45 ] [ Eric ][ بازديد : 84 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو