تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ | |||
|
جرای خلاقانه است. با تشخيص اهميت درگيری و انگيزش در توسعه موثر استراتژی ارتباطات تلقی برند، اين دو جنبه در تعريف هر يک از بخش های چهاربخشی جدول روسيتر-پرسی (1997) بکار گرفته شده اند. اين جدول در اصل ساختاری را برای تشخيص تاکتيک های خلاقانه مناسب جهت استفاده در تاثيرگذاری بر تلقی برند مثبت از طريق تبمورد بعد از نظر کوند اين است يک برند بواقع چگونه به موقعيت برتر خود در بازار دست يافته است که به معنی واقعی کلمه به گروه محصول تبديل شده است: اين مورد برندهايی از قبيل کلينکس ، هوور و زيراکس را شامل می شود. در حقيقت، مصرف کنندگان عملکرد محصول را با نام برند جايگزين کرده اند. در پايان، هدف نهايی يکچنانچه دليل استراتژيک خوبی برای بسط يا قبض برند وجود داشته و انبساط پيشنهادی از نقطه نظر تصوير و دارايی برند ‘تناسب’ داشته باشد، تنها چيزی که باقی می ماند اين است که آيا به يک سود دراز مدت برای شرکت منجر می گردد يا نه؟ابرکرومبای اند فيچ نمونه بسيار جالبی از اهميت دارايی برند در بسط برند می باشد. ايدر تمامی جايگيری هايی که حاصل درک چگونگی ايجاد تلقی برند توسط مزايا و اهميت آنها می باشند، اين مدير است که تعيين می کند چه مزيتی بايد مورد توجه و تاکيد قرار بگيرد که در بخش بعدی به آن خواهيم پرداخت. اما، ابتدا مهم است به خاطر داشته باشيم که انگيزه خريد، در واقع، مبنای اهميت يک مزيت به حساب می آيد. ا دلیل موفقیت یک برند
[ دوشنبه 11 خرداد 1394 ] [ 0:25 ]
[ Eric ][ بازديد : 115 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |