تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ | |||
|
اینترنتی شما تبدیل خواهد کرد. تبلیغات موثرتری داشته باشیددر صورتی که بودجه ی لازم را دارید بهتر است یک برنامه ی هدفمند برای تبلیغات داشته باشید. هزینه کردن برای تبلیغات، حتی در اندازه و مقدار کم، می تواند برند و محصولات شما را به افراد بیشتری معرفی کند و بازدیدکننده های بیشتری را به فروشگاه شما هدایت می کند. در صورتی که بتوانید تبلیغات خوبی داشته باشید، خیلی زود سرمایه اولیه تان را بازپس خواهید گرفت اما بهتر است قبل از انجام هر کاری، با توجه به میزان بودجه ی خود درباره ی تبلیغات مناسب، تحقیقاتی را انجام دهید. با استفاده از ابزار گوگل کیوردز می توانید از نحوه ی عملکرد رقبای خود مطلع شوید و شیوه های موثر برای دریافت بازدید بیشتر را یاد بگیرید. معرفی محصولات به دوستان و دریافت هدیهیک راه فوق العاده ی دیگر برای کسب موفقیت بیشتر، ارائه ی خدماتی به مشتریان است تا بتوانند آنها را تشویق کنند که محصولات فروشگاه اینترنتی را با دوستان شان به اشتراک بگذارند و پس از آن اشانتیون و یا کوپن تخفیف دریافت کنند. استفاده از چنین روشی باعث می شود که مشتریان فروشگاه اینترنتی تان به علت اینکه توسط دوستان از کاربران، برای بار دوم اپلیکیشن شما را به خاطر خواهند آورد و به جستجو برای آن خواهند پرداخت. بنا براین نرم افزری با حجم کمتر از 20 مگا بایت با در نظر گرفتن راحتی کربر، موقعیت خوب برای فروش را فراهم می اورد.8- با رسانه ها صحبت کنیدبا استفاده از کمپین های مناسب رسانه ای، میتوان ارائه را بر روی اهداف و مخاطبین مناسب استفاده کرد. app که مخفف کلمه اپلیکیشن است، خود به تنهایی، عبارتی پرسر و صداست و به مخاطب نوآور بودن شما را القا می کند. و به این معناست که محصول شما برای بخش خاصی از بازار ساخته شده است. پس در برقراری تماس با نشریات تردید به خود راه ندهید.9– شما لباسی زشت نمی خریدفروشگاه اپلیکیشن بر نمایش مناسب محصولات تکیه فراوانی دارد. آیا اپلییشنی که شما بر آن کار می کنید بیانگر ایده های خاص شما در حوزه ی مورد علاقه شما و در بردانده امتیازات مورد نظرتان هست ؟ آژانسهای طراحی، به طراحی برای iPhone/iPad خو گرفته اند. افرادی که نسبت به طراحی بی توجه باشند در زمان فروش نیز از توفیقی برخوردار نخواهند بود.تمامی زحماتی که در راه ساخت به جان خریده اند نادیده گرفته خواهد شد. طراحی اپلیکیشن ها رسانی آن از طریق پست الکترونیکی می تواند امتیازات ویژه ای که برای خرید در زمان جشنواره برای مشتریان در نظر گرفته را سریعا به آنها اعلام و از این طریق و با ترغیب مشتریان، امکان خرید بیشتر محصولات در زمان معین تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.و اما یکی از مهمترین کاربردهای پست الکترونیکی ایجاد وفاداری در مشتریان است. اگر متناسب با سلیقه و درخواست مشتریان ، پیشنهادات مناسب آنها را آماده و در زمان مناسب به آنها اعلام کنیم و در واقع بتوانیم رابطه خود را با مشتری به یک رابطه نزدیک و مستمر تبدیل کنیم و البته با ارائه کالا و خدمات مناسب رضایت خاطر مشتری را به دست آوریم احتمال وفاداری مشتری به ما تا حد زیادی افزایش می یابد.برای وفادارسازی مشتریان باید به کیفیت و استمرار ارتباطات توجه ویژه داشت و این کار با پست الکترونیکی ساده تر می شود. به طور کلی مخاطبان یا همان دریافت کنندگان ایمیل را به دو گروه تقسیم می کنند.گروه اول شامل کسانی است که از قبل تمایل خود به دریافت ایمیل را اعلام کرده اند که این گروه عمدتا خود به دریافت ایمیل را اعلام کرده اند که این گروه عمدتا شامل مشتریان قبلی ما هستند.گروه مواجهه با آنهاست.قانون دوم: ایجاد صمیمیت و اعتمادباوجود همه دادهها و تخصصهایی که در فرایند فروش مورد استفاده قرار میگیرد ، اکثریت قریببهاتفاق تصمیمات خرید بر پایه احساسات، مخصوصا احساس خریداران نسبت به محصول و فروشنده اتخاذ میشود. نوع احساس خریدار به فروشنده ، نوع احساس او نسبت به کل شرکت را شکل میدهد.بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن ، مشکلات مصرفکننده را ( با جزئیات واقعی ) به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه حلهای خود را به او نشان میدهید.البته ، بزرگترین بخش فروش تا بعد از فروش ادامه پیدا میکند.وقتی فروشی انجام میدهید ، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که بهطور رضایتبخشی نصب شده و مورد استفاده قرار میگیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانیهای مشتریان باشید. به همین دلیل، مشتری در ابتدا بهدنبال ارتباط است. تا زمانی که مشتری نگران است ، ارتباط با فروشنده بسیار مهمتر از خود محصول یا خدمت است.قانونی با عنوان «قانون تلاش غیرمستقیم» در فروش وجود دارد.بر اساس این قانون هرچه بر ارتباطات تمرکز کنید ، فروش بهتری خواهید آگاهی برند به ياد آوری
[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 15:07 ]
[ Eric ][ بازديد : 112 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |