تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ | |||
|
کنندگان قابل قبول بود؟موضوع اينجاست که آيا تصوير يکی از اين برندها از نظر مردم با يک گروه محصول متفاوت همخوانی دارد يا نه. به عبارت ديگر، آيا دارايی برند فعلی يک برند به راحتی به محصول ديگری انتقال می يابد؟ اگرچه اين موضوع با جزئيات بيشتری در اين مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مهم است که در همين جا ببينيم ايده سلسله مراتب ها و سبدهای محصول و برند چگونه به بسط (و قبض) استراتژی های برند سازی کمک می کنند. يکی از ملاحظات مهم در اجرای استراتژی انبساط برند سطحی جايگيری برند است. در اصلی ترين بخش، ملاحظات سطح به سلسله مراتب برند مربوط می شود اما پرسش مطرح شده بسيار عميق تر از اين است. سطح بهينه ای که يک برند می تواند جايگزين شود به نحوی که هم برای مصرف کننده ارزش ايجاد نمايد و هم سود شرکت را تضمين کند کدام است؟ همچنانکه يک شرکت بدنبال مزايای رقابتی است بايستی اين موضوع کاملا استراتژيک را مداوما بررسی نمايد. متناسب با جايگاه فعلی برند، پرسش های استراتژيک متعددی ممکن است مطرح شوند. آيا جايگاه خود را بعنوان ‘رهبر’ حفظ خواهد کرد يا برند را به گروه های جديد انتقال می دهد؟ آيا لازم است از محصول را محدود نموده و فقط در اختیار افراد معدودی گذاشتد. بهتر است یکی از کارمندان تان را مسئول پیگیری این امور نمایید تا همیشه از زمان و دلیل تغییراتی که شرکت هاستینگ در سرور اجاره ای تان میدهد با خبر باشد و شرکت فروش هاست موظف به ارائه جزئیات به این فرد باشد.زیرا هر گونه تغییر بی مورد یا نامشخص در برنامهها و فایلها میتواند نشانهای از یک خطر امنیتی باشد، به همین منظور باید به طور پیوسته و مستمر، وبسایت طراحی شده خود را مرور کرده و دادهها و برنامهها را در سرور بررسی کنید.5. فرد مسئول پشتیبانی فنی سرورتان در شرکت ارائه هاست را شناسایی کنید و زمان انجام تغییرات را پیگیری کنیدنکتهی مهم در مورد تغییراتی که بر روی سرور و سایت اعمال میشود (هرچند کوچک و کم اهمیت)، این است که بدانید دقیقاً چه کسی و در چه زمانی تغییر مزبور را انجام داده است. با استفاده از سیستم کنترل تغییرات، تصحیح خطاهای احتمالی وب سایت طراحی شده سادهتر و سریعتر انجام میشود. همچنین شما میتوانید هر گونه بدافزار و فایل مخرب احتمالی رادر سریعترین زمان ممکن شناسایی کنید.به یاد داشته باشید که فقط خطرات خارجی برای شما که در ذهن مصرف کننده قرار دارد ايجاد می کند و ارزش کلی کالا را بسيار فراتر از کاربرد عملی آن افزايش می دهد. برای درک ارتباط بين يک برند و تبليغات، خوب است بار ديگر بطور اختصار دارايی برند را مرور کنيم. يک دقيقه به شکلات فکر کنيد. اساسا شکلات شکلات است. آيا همين طور است؟ آيا برخی برندها بهتر از بقيه هستند؟ چرا؟ پودر لباسشويی چطور؟ همه آنها جواب می دهند و از مواد مشابهی ساخته می شوند. يا فکر می کنيد بعضی ها بهتر از بقيه عمل می کنند؟ خمير دندان، ودکا يا لباس زير چطور؟ اختلاف بين برندهای اين گروه محصولاتاز کجا ناشی می شود؟ چه مقدار از اين اختلاف ها ‘واقعی’ است تا ذهنی؟ چرا يک برند را به برند ديگر ترجيح می دهيد بويژه اگر در يک مقايسه بی طرفانه، اختلاف اندک، يا هيچ تفاوت واقعی بين محصولات وجود نداشته باشد؟اين خود تا حدی زياد تاکيدی است بر اينکه يک برند به هيچ وجه چيز قابل لمسی نيست بلکه مجموع چيزهايی است که فرد در باره يک محصول خاص می داند، فکر و يا احساس می کند. به بيان واقعی تر، برندها صرفا در اذهان مصرف کنندگان وجود دارند، اما به هيچ وجه از واقعيت داشتن آنها نمی کاهد. اين وظيفه يک مدير معمولا راضی و خشنود هستند.به مشتریان خود واقعاً گوش کنید ، چون ، چه مستقیم ، چه غیر مستقیم ، آنها به شما خواهند گفت که چه میخواهند.(دن کندی)تحقیقات نشان می دهد که در محیط اینترنت ، بازاریابی از طریق ایمیل بعد از بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو اثربخش ترین روش بازاریابی بوده است.بازاریابی از طریق ایمیل در مقایسه با رسانه های سنتی دارای مزایای قابل توجهی است.برخی از این مزایا عبارتند از:1- امکان ارسال پیام به مشتریان بالقوه و بالفعل با هزینه بسیار کم را فراهم می سازد.شما با صرف هزینه ناچیز می توانید پیام خود را به مخاطبان بسیار زیادی ارسال کنید.2- امکان ارسال پیام در زمان بسیار کوتاه در مقایسه با نامه های کتبی را فراهم می سازد.زمان ارسال و دریافت پیام های ایمیل قابل قیاس با نامه های مکتوب نیست.در این مسیر فاصله جغرافیایی هر قدر هم که زیاد باشد نقشی در افزایش زمان ارسال و دریافت ندارد.علاوه بر این آماده سازی پیام و استفاده عملی از این ابزار هم بسیار سریع و آسان است.3- میزان اثربخشی پیام های فرستاده شده ، کاملا قابل ردیابی و اندازه گیری است.شما به راحتی می توانید میزان اثربخشی پیام بهترین نمونه های بازاریابی اینترنتی در ایران
[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:39 ]
[ Eric ][ بازديد : 114 ]
آخرين مطالب ارسالي
گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |