close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • تلقی برند تبديلی چگونه کار می کند, بحران برندینگ
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 45
    کل نظرات : 0

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 5 نفر
    بارديد ديروز : 22 نفر
    بازديد هفته : 111 نفر
    بازديد ماه : 313 نفر
    بازديد سال : 2316 نفر
    بازديد کلي : 9105 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 2 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    اتوماسیون سیستم فروش با استفاده از Microsoft Dynamics CRM رقمی در حدود 60 میلیون تومان در سال افزایش راندمان خواهید داشت.افزایش سودشرکتهای مورد تحقیق 4 درصد سود را از پیاده سازی سیستم فروش مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM تجربه کرده اند. بعنوان مثال اگر کل سالیانه شما در حدود 100 میلیون تومان در سال بوده و حاشیه سود در حدود 25 درصد باشد، با پیاده سازی Microsoft Dynamics CRM افزایش سودی در حدود یک میلیون تومان در سال را تجربه خواهید کرد.کاهش هزینه های سربارمدیریتشرکتهای مورد تحقیق 3.7 درصد کاهش هزینه های سربار مدیریتی را از اتوماسیون فروش با استفاده از سیستم Microsoft Dynamics CRM تجربه کرده اند. بعنوان مثال اگر هزینه سربار مدیریتی سالیانه مبلغ 100 میلیون تومان باشد، چیزی در حدود 3.7 میایون تومان کاهش هزینه خواهید داشت. خدمات مشتریان97 درصد از شرکتهایی که مورد تحقیق قرار گرفته اند، اعلام کرده اند اتوماسیون خدمات مشتریان با Microsoft CRM را در سه دوره زير خلاصه كرد:الف) دوره انقلاب صنعتي (توليد دستي تا توليد انبوه): ابتكار فورد در به كارگيري روش توليد انبوه به جاي روش توليد دستي، يكي از مهمترين شاخص هاي اين دوره است. هر چند تغيير شيوه توليد باعث شد كه محدوده انتخاب مشتريان از نظر مشخصه هاي محصول كاهش يابد (نسبت به توليدات صنايع دستي)، اما محصولاتآموزش crmتوليد شده به روش جديد از قيمت تمام شده پايين تري برخوردار شدند. به عبارتي ديگر، در انتخاب روش توليد انبوه از سوي فورد، افزايش كارايي و صرفه اقتصادي، مهمترين اهداف پيش بيني شده بودند.ب) دوره انقلاب كيفيت (توليد انبوه تا بهبود مستمر): اين دوره همزمان با ابتكار شركت هاي ژاپني مبني بر بهبود مستمر فرايند آغاز شد؛ اين امر به نوبه خود به توليد كم هزينه تر و با كيفيت تر محصولات منجر شد. اين دوره با مطرح شدن روش هاي نوين مديريت كيفيت مانند TQM ، به اوج خود رسيد. اما با افزايش تعداد شركت هاي حاضر در عرصه رقابتي و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود دیگری قراردادی منعقد کند،خواه این قرارداد رایج و معمول باشد و یا خود او ابتکار کرده باشد. خواه در زمان شارع و قانونگذار اسلام متعارف بوده یا نباشد.بنابراین اگر طرفین معامله ای را اختراع کردند که به صورت هیچ یک از معاملات معمول و متداول نبود،این قرارداد درست است، با این شرط که بر عنوانهای باطل و حرام، مثل: ربا،مجهول،جزاف و کالی بکالی و نظایر آنها تطبیق نکند.[14]_ اصل محدود کردن ضرر و زیان بالقوهدراقتصاد اسلامی اصلی وجود دارد به نام:اقاله نادم.این اصطلاح بدین معنی است که اگرمعامله ای واقع شدوخریدار یا فروشنده متوجّه شود که این معامله به نفع او نبوده است و پیشنهاد فسخ معامله را کند،طرف مقابل این پیشنهاد را بپذیرد و در زمینه به هم زدن معامله موافقت خود را اعلام کرده، در این مورد اقدام کند.[10]_ اصل تأمین نیازهای اساسیمردی به حضرت صادق (ع)عرض کرد : «ما درراه کسب مال وثروت تلاش می کنیم ودوست داریم که امکانات مالی فراوانی داشته باشیم». حضرت پیش اینگونه می‌توان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تامین خواسته‌های بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد. در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانه‌ای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصه‌های خرید نقش قیمت پراهمیت‌تر می‌شود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف کننده نهایی

    متدلوژی گارتنر در پیاده سازی CRM
    [ سه شنبه 23 تير 1394 ] [ 0:57 ] [ Eric ][ بازديد : 118 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    گرفتن تبلیغات از گوگل تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    تبلیغات در گوگل تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    بازاریابی بلاگی تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    جايگيری برند در ارتباطات تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بخش تبلیغات اینترنتی راتین وب تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    آگاهی برند به ياد آوری تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغ در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو